Oğlum 3 aylık bı şikayeti yok yani gazını çıkarıyoruz ateşi yok emiyor aç değil ama ara ara uyurken ağlayarak uyanıyor ama çok kötü ağlıyor öyle mızmızlanma falan değil nedeni ne acaba
Kacinci dakikalarda uyaniyor? Uyku gecislerinde derin uykuya geçemeyecek uyaniyor olabilir, uykusunu alamadigi icin uykuya devam etmek istediğinden aglayabilir.
Evet dikkat ettim zor dalıyor daldığı zaman 10 15 20 dakika arası bı anda sıçrayıp ağlıyor sakinleştiriyorum tekrar devam ediyor uykuya normalde destekli uyuyor desteksiz asla uyutamıyorum ama ağlayıp uyandığında emzigini veriyorum başında pış pış yapıyorum hemen dalıyor tekrar
Desteksiz uyumasi icin cok erken zaten, buyuk ihtimal uykusunu alamadigindan agliyor. Baska bi sorunu yoksa siz ayni sekilde yeniden uyutmaya devam edin uykusunu alana kadar. Benim bebegim de 30 dkda uyaniyordu, gozleri kapali aglayarak uyandiginda uykuya devam etmek istedigini anlayip yeniden uyutuyordum. Simdi hala uyaniyor ama o uyanmadan 25. dkda yanina gidip hafif uyandiracak sekilde pispislayarak sarılıyorum sonra uyanip yeniden uykuya daliyor. Bu sekilde gunduz uykularimiz 1.5 - 2 saate cikti son 2 haftadir.
Deneyecem bunu çok teşekkür ederim gündüz uykuları çok kısa olmaya başladı zaten yarından itibaren dediğiniz gibi deneyeceğim çok teşekkür ederim
Ne demek rica ederim umarim faydasini gorursunuz