3 buçuk ay ve kabızlık

Kızlar kızım 3 buçuk aylık ve kabız 2 günde 1 çok çok az yapıyo hep huysuz zeytin yağı verdim karnına masaj yapıyorm ayaklarını bisiklet sürüyor gibi hareketler yaptırıyorm yok fayda etmiyo bende gün içerisinde hoşaf içiyorm bebeğe geçer diye önerebileceğiniz başka şeyler varmı

Bana kalırsa önce neden kabız oluyor bunu çözmelisiniz örneğin mama kullanıyorsanız mamadan kaynaklı olabilir değiştirip gözlemleyin ya da doktorunuza danışarak probiyotik damla kullanabilirsiniz

Kabızlıktan ziyada anne sütü alan bebeklerde günde 10 :poop: bezde normal 10 günde 1 :poop: bezde normal diyor doktorlar yani 2 3 günde bir yapması biz sıkıntı yapmaz eğer bebeğin huzursuz değilse yani ağrıdan sancidan duramayip feryat figan ağlıyorlar genelde kabız olduğu zaman

Teşekkür ederim cevabınz için Hem anne sütü hem mama alıyo huzursuzluğu da var

Hem anne sutu hem mama alirken 2.3 gunde bir yapiyodu kizim sadece mama aliyo suan haftada bikere yapiyo doktor ac karna saf zeytinyagi ver dedi ilacdan daha iyi dedi 10 gune kadarda norma diyolar canim malesef

Mamasına bir çk zeytinyağı ekleyin. Karnına bakın eğer şiş ve sert değilse kabız degildir demişti dr bize.en gec 6.günde yapmıstı benim bebegim ama on gune kadar normal oldugunu duymustum bende. Kaka yaptıgında da kıvamına bakın cok yogun ve katı mı diye. Normal kıvamda yaptıysa kabız değildir zaten..

Cnm 5 gün yapmaması normal 5 günden sonra hastaneye git fitil yapıyorlar ztn çocuk doktoruna da yönlendirmiş olurlar

Deniycem canım teşekkür ederim ilk 1 ay sadece anne sütüydü 5,6 kez kirletiyodu altını bu 2 aydır baya azaldı kirli bez sayısı dediğin gibi mama veriyorm diyedir

Sadece anne sutu aldigi zaman bizde ayni her alt acmada kirli oluuodu bezi mamada vermeye baslayinca boyle oldu canim zeytin yagi verince kolay yapiuo gec yapiuo ama zorlanmiyo

İlk 2 ay bizimde öyleydi hergun her açtığımda vardı ama yavaş yavaş azalmaya başladı bazen 5 6 günde bir yapıyor aşırı gaz sancısı oluyor arada o zamanlar acile goturuyorum kabız diye lavman yapıyolar sıvı cikiyo kabız değil gazı varmış diyolar zeytin yağını acil doktoruda soylemisti 2 3 günde bir çay kaşığı hakiki zeytinyağı verebilirsin çıkışı kolaylaştırır dedi