Kızlar kızım son 4 5 gündür cok huysuz durmadan bağırıyor ağlamıyor devamlı kucakta sırtı yete degdıgı an bağırıp ağlamaya başlıyor geçici bir durumdur çok yoruldum devamlı kucakta sözde durumlar nasıl
Atak haftasında olabilir mi
bizim ikizler 2 buçuk aylık şimdi ama 8 hafta atağında öyle olmuştu
Bizimde 3-4 gün sürdü sonra normale döndü maalesef atak zamanı
Sanırım atak haftası
↔ çok yorucu bır süreç kızlar atak haftalarını normal haftalarına görmek takıp etmek lazım yoksa kaç haftalık doğdu ıse ona göre duzeltmıs haftasına göre mı bakmak lazım
8 hafta atağı bızımde çok zor gecmıstı emmek ıstemedı kaç gün benı
Bizimki genelde 1 hafta önce giriyor 8. Hafta diyelim 7. Haftada atak yaşıyor
çocuğun hareketlerinden anlıyorum ben büyümeye uyum sağlamaya çalışıyorlar aslında
Ben 36 haftalık doğum yaptım atak haftasını nasıl hesaplanır