Kızlar bi sorum olacaktı ek gıdaya geçerken 3 gün kuralına uymak şart mı
Bazıları 2 gün koymuş herhalde yeterli diyor. Olabilir de. Ben yoğurtta 2.gün ishal olduğunu görünce 2 gün ara verip patatese geçtim mesela. O kadar da önemli bir şey değil. Mideleri bağırsakları yeni daha sıkıntı görürseniz ara verebiliriz. Yoksa zaten ard arda vermenin amacı tadım ve reaksiyon testi. 1 günde de tepki verebilir 2 ya da 3 günde de orası bilinmeyen kısım.
Perşembe dr kontrolümüz vardı. Dr a sordum her besini 3 gün kuralı ile mi devam edelım diye. Alerjik besinler belli zaten diğerlerini 3 gün kuralı olmadan da verebilirsin ddi.
Ben hiç uymadim açıkçası ve cok şükür bisi de olmadi alerjik
Tek basina alerji meselesi degil 3 gun kuralı. Cogu alerjik besin ilk gun kendini belli ediyor ama her gun ayri besin verdiğinde sorunlu olan gozden kacabiliyor. Ayrica sindirim problemleri icinde aynisi geçerli. Kabiz mi yaptı, ishal mi oldu hangi besinden takip edebilmene yardimci oluyor. Velhasil hekimler bu tavsiyeleri verirken bosuna vermiyor. Bebek buyutmek gibi hassasiyet gerektiren bir konuda "aman ne olacak " “falanca yapmamis, bir şey olmamış” gibi bir tavri goze alamam açıkçası. Doktorun dedigine uyarim kafam rahat olur hic degilse.