3 uykudan 2ye düşerken zorlandınız mı

Bebek zor mu adapte oluyor yoksa 3e mi devam etmeliyim sizce ? 9 aylık oldu bazen gündüz artık direniyor dşye 2 deneyeyim dedim fakat gece 1 1 buçuk saatnuyanık kalıyor uyumak istmiyor . Sizde aynısı oldu mu

Gündüz uykularında direnmeler başladıkca ben uykusu sayısını düşürdüm. Aynı şekil gece uykusuna geçişte de direnmeler başlayınca saati ileriye aldım önceden akşam 7 de uyumak isterdi uyku düzenine göre artık o saatlerde uyanık olmak istiyor büyüdüğü için saati önce 8 e sonra da en geç 9 olacak şekilde ayarladım. Birşeye düzen denmesi için istikrarlı ve tutarlı bir surdurebilirlik gerekiyor. Bu şekilde devam edince bu düzen de oturdu bizde. Uykular sorunsuz

Kızım da hep 6-7 gibi uyanıyor bebekler genelde erken uyanır

Kızım da hemen hemen 9 aylıkken falan düştü iki uykuya şimdi bazen iki uyumak istiyor bazen bir ona göre saatleri ayarlıyorum bende sadece akşam 5 ten sonra kesinlikle uyutmuyorum

Nacizane fiktim cocugun durumuna gore hareket etmeniz benim oglum 8 küsür aylik ben hic karışmıyorum arada (gaz grip dis vs.)sorunlar olmayinca o kendi duzenini kuruyor
Yok 6dqn once gunduz bitsin vs. Bana dogru gelmiyor ne yapayim oglum uyumak istiyot ccougu zorla aglayatayimmi

Bazen 2.30 saatte bi uyumak istiyor bazen daha uzun sen onu yatırmak istediginde inan cok uzun ugrasiyorsun ama bebege gore olursa MaşaAllah benim oglum zorluk cikarmiyor nadir anlar disindan

Bi kardeşte yazmış yanlis anlamayin taabi sizin bebegin uyum saglamis olabilir​:rose:

Kimse bilir kişi ya da uzman değil zaten burda herkes kendi deneyimini paylaşıyor. Saçma derken lütfen biraz saygılı olun.

Sizin yorunumuzunu sonradan gordum gordugum icinde o mesaji yazdim