Merhaba anneler 33 gunluk kizim var anne sutu ve mama iciyo gecen hafta mastit oldum emzirme dedi doktor her bezini acdigimda kaka.yapmis oluyodu anne sutu almayinca hemen duzeni degisti gunde bikere zor yapiyo suan anne sutu veriyorum mamada iciyo ama kakasini yapamiyo ikiniyo surekli cok mizmiz oldu sancisi oluyo sanirim . Bu gaz damlalari kabizligada iyi geliyomu yada kabizlik icin kullanilan bi damla falan varmi
Günde bir kere yapması kabızlık sayılmaz o mamaya başladığı için sindirim sorunu yaşıyor muhtemelen benimki de öyle hem anne sütü hem mama alıyor mamanın üstüne emzirme bu ıkınmalar daha da artıyor ben mamadan sonra emmek istese bile vermiyorum oyalıyorum gaz damlası kabızlığa çözüm değil onu yerine probiyotikli damlalar var onu kullanabilirsin mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı damlat rahatlatıyor bebeği
Bugun hic yapmadi okadar huysuzki aglayip duruyo yeni uyuyabildi daha
mamayi dogdugundan beri veriyorum hastanede basladik ama mastit olunca direk mama verdim anne sutu almadi bi kac gun butun duzeni degisti. Ben once emzirip sonra mama veriyodum odami yanlis acaba.bu dediginiz damlalar eczaneden temin ediliyo dimi. Mamasina zeytin yagi deniycem bakalim uyansinda
Bende doğduğundan beri mama veriyorum anne sütüyle beraber en başta bende emzirip peşine mama veriyordum sonradan bağırsaklarında dengesizlik oluyormuş doktor dedi ister ilk önce meme yada mama ver hangisini önce yapıyorsan diğerini en 1 saat sonra ver damlayı eczaneden bulabilirsin ben almadım mamasına zeytinyağı damlatınca biraz rahatlama sağladık gaz damlası da kullanıyoruz şimdilik almadık
Myflor probiyotik damla. Ama doktorunuza danışarak kullaniin. Bir gün yapmadı diye de kabızlık sayılmıyor diye biliyorum ben de
Tabi doktorumuza sorariz. Benim ilk cocugum 10 yasinda dogdugundan beri kabizlik sorunu var 10 gunde bir yapardi hala gunluk cikamaz wcye bu kizimda her bezini acdigimizda yapmis oluyodu aslinda tedirginligim ablasi gibi olmasindan korkuyorum bugun hala yapamadi ve cok huzursuz
Bu dediginizi deniycem ard arda ikisini bi vermeyim insallah cozum olur yag damlattim bakalim mamasina
Şifa olur inşallah![]()
Az once yapti sukur ama yapana kadar da yikdi ortaligi ![]()
Bir süre böyle devam edecek canım elden bişey gelmiyor özellikle benimkinin meme önünde acıklı ağlaması benide kahrediyor düzene girecek inşallah sabretmemiz lazım
İnsallah canim insallah senin bebegin nekadarlik
35 günlük benim kızımda
Massallah canim 1gun var aramizda