39.3 ateş acile gidiyim mi

Temassız Ateş ölçerle boynu falan 39.3 snra düşüyor alnı 38 snra düşüyor geçen sefer götürmesim calpol veriyorum uyurken zıplıyor yerinden napiyim acile giriym mi

Gıdın bence

Direk acil e git,hiç bekleme. Şu ara covid ve influenza çok görülüyor. İnatçı ateş eşlik ediyor buna.

Geçmiş olsun canım git bence bizde bugün gittik influenza olmuş oğlum 4 aylık

Geçmiş olsun. Bizde influenza geçiriyoruz 4 ay 8 günlük. Büyük oğlumda aynı şekilde. Şu an eve çıktık ilaçlara devam ediyoruz.

bebegi havale geciren biri gibi soyluyorum Allah kimseye yasatmasin, amma direncli ve cok yuksek ates varsa doktor gozetiminde olun lütfen.

Geçmiş olsun rabbim şifa versin arkadaşların dediği gibi gidin ateş şakaya gelmez mutlaka enfeksiyon vardır

Son durum nedir?