3ay 9gunluguz hala kusuyoruz

Kızlar yıldim iyice sürekli kusuyor ne kendi üstünü nede benim üstümü bir temiz kalmıyor günde 10kere onun üstü 5kere benim.diyorum bu kızı ne zaman güzel temiz cicili bicili giydirebilicem :face_holding_back_tears:

Büyük oğlan 8 ay küçük oğlan 7 ay kustu.. sabret​:nauseated_face::joy:

Reflusu var yan yatir besledikten sonra

Abawwwwww​:person_facepalming:

Yanda yatsa aynı ya hiç bide çok gazlı olduğu için sürekli ıkınma halinde çoğu zaman ikindigi için kusuyor

Benim büyük oğlan emerken kusardi kustugunu yutup emmeye devam ederdi

Damla verdinmi reflusu oldugu icin.gazi var zaten.sudunu sag biberona koy icine damla koy.doktorum demisti.

Yaa buda aynı bazen emerkende kusuyor ama yutmuyo üzerime direkmen​:blush:

Evet nurse denedik faydası olmadı sab simplex veriyorum

Reflor ver. Biraz seyrektir kusması ama asla geçmez sabret

Yapacak birşey yok o zaman dediğin gibi sabır inşallah yakın zamanda düzelir

Bebeklerin yuzde yetmisinde var malesef dedi doktor.hipp mama ya baslamistik ve biberon s seklinde.yada dokter browns mamanin icindeki gazi aliyordu.

Gazını çıkardığı halde yine kusuyor böyle gidecek galiba

Emzirken de 10 dakika emzireceksin sonra ara vereceksin demisti ebe ve memeyi tamamen kavramisi lazim agiz kenarindan hava girmemesi lazim.boylede gazi olusuyo.demisti ebem

Bizimde ki oyleydi aşırı ksuuyordu kaç sefer doktora gittim Reflü geçer dedi fazlasını atıyor dedi 10 ay full kustu şimdi bir yaşında çok emerse hala kusuyor ama eskiye bakarak azalttı tabi ilaç yazmadılar bizde kilo kaybederse yazarım demisti dontora

Benimkide az emiyo sık emiyor sancı gelince gögsumu emerek ikiniyor

Yaa inşallah o kadar sürmez gerçekten zor bı durum klkiyafet hariç koltuk felanda kalmiyor sürekli batıyor kişin daha zor olur

Aynen kifayet dayanmazdi zaten evde öyle her yere kusuyordu kendi üzerimde batardi Allah kolaylık versin

Bizde aynı durumdayız amin saolun Allah razı olsun