Kızlar yıldim iyice sürekli kusuyor ne kendi üstünü nede benim üstümü bir temiz kalmıyor günde 10kere onun üstü 5kere benim.diyorum bu kızı ne zaman güzel temiz cicili bicili giydirebilicem ![]()
Büyük oğlan 8 ay küçük oğlan 7 ay kustu.. sabret![]()
![]()
Reflusu var yan yatir besledikten sonra
Abawwwwww![]()
Yanda yatsa aynı ya hiç bide çok gazlı olduğu için sürekli ıkınma halinde çoğu zaman ikindigi için kusuyor
Benim büyük oğlan emerken kusardi kustugunu yutup emmeye devam ederdi
Damla verdinmi reflusu oldugu icin.gazi var zaten.sudunu sag biberona koy icine damla koy.doktorum demisti.
Yaa buda aynı bazen emerkende kusuyor ama yutmuyo üzerime direkmen![]()
Evet nurse denedik faydası olmadı sab simplex veriyorum
Reflor ver. Biraz seyrektir kusması ama asla geçmez sabret
Yapacak birşey yok o zaman dediğin gibi sabır inşallah yakın zamanda düzelir
Bebeklerin yuzde yetmisinde var malesef dedi doktor.hipp mama ya baslamistik ve biberon s seklinde.yada dokter browns mamanin icindeki gazi aliyordu.
Gazını çıkardığı halde yine kusuyor böyle gidecek galiba
Emzirken de 10 dakika emzireceksin sonra ara vereceksin demisti ebe ve memeyi tamamen kavramisi lazim agiz kenarindan hava girmemesi lazim.boylede gazi olusuyo.demisti ebem
Bizimde ki oyleydi aşırı ksuuyordu kaç sefer doktora gittim Reflü geçer dedi fazlasını atıyor dedi 10 ay full kustu şimdi bir yaşında çok emerse hala kusuyor ama eskiye bakarak azalttı tabi ilaç yazmadılar bizde kilo kaybederse yazarım demisti dontora
Benimkide az emiyo sık emiyor sancı gelince gögsumu emerek ikiniyor
Yaa inşallah o kadar sürmez gerçekten zor bı durum klkiyafet hariç koltuk felanda kalmiyor sürekli batıyor kişin daha zor olur
Aynen kifayet dayanmazdi zaten evde öyle her yere kusuyordu kendi üzerimde batardi Allah kolaylık versin
Bizde aynı durumdayız amin saolun Allah razı olsun