Merhaba Hanımlar 4. Aya giriyoruz fakat hala üst gazı kendi çıkartmıyor. Normalmi
Bana kalırsa normal çünkü her bebekte 3-4 aylarında gaz problemi bitecek diye bir kural yok genelinde 3 ay da bitiyor kimisinde bu süreç daha da uzayabiliyor
Merhaba Hanımlar 4. Aya giriyoruz fakat hala üst gazı kendi çıkartmıyor. Normalmi
Bana kalırsa normal çünkü her bebekte 3-4 aylarında gaz problemi bitecek diye bir kural yok genelinde 3 ay da bitiyor kimisinde bu süreç daha da uzayabiliyor