4 aylık bebek kilosu

Kızlar kızım 4 aylık bu ay 400 Gr almış almıyor kilo doktorda sıkıntı yok diyor içime sıkıntı oldu emziriyorum ama yaramıyor artık başlarda çok güzel yarıyordu

4.aydan sonra sanırım artık daha yavaş kilo almaya başlayacaklar diye duymuştum. Hem doktor sıkıntı yok demiş siz neden dert ediyorsunuz ki. Allah aşkına yüklenmeyin kendinize bu kadar sorun yoksa sütünüz yarıyordur

En az aylık 400 gr alması beklenir zaten bebeğin . Bu aydan sonra da belki yine az alır çünkü elleri ayakları durmaz kafaları durmaz dönmeler başlar hareket ediyor yediğini yakacak. Öyle bir durum olsa doktor ya mama derdi ya da erken ek gıda derdi maşallah gayet iyi Canınızı sıkmayın

Ayına göre zayıf ama mama versem diyorum bir defa günde biberon da emmez tombiş olsun diyorum yok manken gibi benim kız

Çok hareketli ve çok terliyor ondan mı almıyor diyorum aslında

Doktor ve ebeler devletin mamaya karşılar alt sınırda olunca mama diyorlar sadece

Hareketlidir ondandır doktor normal dediyse problem yapma derim

Sağolasın

Tombişmi olsun​:smiley: ozamanda doktorlar kızıyorlar işte bana verme okadar mama diye hep kızıyorlardi biberonun dibini kemiriyor vermemeye calisiyorum anne sütü alan çocuklarin çogu zayıf oluyorlar zaten sağlığı iyiyse kontrollerde normal diyorlarsa dert etmeyin bence

Hastalanmadigi surece bisey yok kilosunda

Ozaman istahlari kesiliyo ozaman diyo doktorlardan daha fazla emzirin yada baska ek gida.4 aylik olmus 1 cay kasigi ek gidaya baslayabilirsin.6 aya dogru 100 ml cikarirsin ek gida

Benim kızım 3450 doğdu 3150 ye düştü 26 günlükken doktora gittik 3600 kilosu kilo almamış mamaya başlayın aç kalmış bu çocuk diye panik yaptırdı 1 ay 4 kilo 2 ay 5 kilo olması lazımmış. Sizin doktorunuz kilosu için bir şey demedi mi sağlıklı dediyse bizim doktor gerçekten insana korku aşılıyor her çocuğun gelişimi farklıdır

Hiç bir sıkıntı yok çok şükür banada herkes zayıf diyor üzülüyorum bende

Ek gıda olarak birşey verme dedi ebe sadece anne sütü ile devam et dedi 5 dk emiyor doyuyor mu bilmiyorum önce daha uzundu emme süresi

Tablosu mu ne oluyormus baktı alt sınır değil ortada kilosu dedi sıkıntı yok böyle devam et iki hafta sonra tekrar bakalım alıp almadigina dedi almazsa şehir hastanesinde kan ne verilecemis

İlk ay 1150 aldı güzeldi sonra düşmeye başladı bu ayda 500 işte sağlık ocağına gidiyorum ora bakıp söylüyor siz kime gidiyorsunuz

Oyle ovun olarak degil zaten cay kasigi ile tadima alissin diye.4 aya girdigi hafta konsultasyon burosundaki doktor sordum.baslayabilirsin dedi gunde birer cay kasigi havuc brocoli felan.yada pap ver lapa.misir pirinc

lapasi felan yatmadan yatmaya.