Kızlar selamm bebegim tam 4 aylık oldu 3 gündür kaka yapmıyor sadece anne sütü alıyor acaba sebebi nedir yarında yapmazsa doktora gorurmeyi düşünüyorum var mı bunu yaşayan
Bizimki de 3 aylık. Yaklaşık 1 aydır 4 ya da 5 günde 1 kez yapıyor normal dedi doktor. Kabız anlamına gelmiyormuş. Sadece anne sütüyle beslendiği için.
Geçmiş olsun Allah şifa versin bebetolariniza kabızlık öyle normal bsey değil anne sütü aliyo diye bebek kabız olmaz değil anne sütüne alerji yaptığı için olmuştur alerji sebebide annenin süt ve süt ürünleri yiyip içtiği için süte geçiyor buda bebeğe alerji yapıp kabız yapiyo bunları nerden biliyorum benm oğlum şuan sekiz aylık üç ay boyunca sürekli kabizdi gastroenteroloji bölümü uzmanına götürdüm ve bnm yiyip içtiğim süt ve süt ürünlerinden olduğunu söyledi bunuda anlamamız yolu 15gun boyunca içinde süt olan herşeyi bana yasakladı çocuğum öyle iyileşti demir eksikliğim olmasın diye de bana ilaç verdi tabiki öyle öyle yeni yeni atlattık diye bilirim o yüzden sizde bı uzmana görünün derim![]()
![]()
Anne sütü alan bebişlerde 10 güne kadar kaka yapmamasını normal karşılıyorlar
Yani bizim doktorun söylediği normal değil alerjik bı durum olabilirmis
Zeytin yağı içir bı çay kaşığı o iyi geliyor benimkide öyleydi ama düzeldi şuan günlük yapıyor
Çarşamba gidecegim doktora aldıgım bilgileri aktarırım ![]()
Haftada bir ve sert yapıyorsa bnce götür ztb rahatsız olan bebek hareketlerinden belli eder ayaklarını karnına çekmesi yaparken çok ıkınmasi faln ve huysuz olup sürekli ağlaması
Canım anne sütü alan bebeklerde 10 gün bile olsa normal doktorumuz demişti bişi yapmazlar 11. Gün endişe edebilirsin bekle sen illaki yapar bazen 4. Gün yapıo bizimki çok huzursuz değilse gün boyu iyi demektir ve karnı gün boyu sert değilse devamlı iyidir
