![]()
40 tane taşı banyo yapacağı suyami atacağız diğerleribde kaynana öyle yapmisti
Aynn nm annem kirk tane tasi yukancagi kovaya koydu birde alyansimi atti oyle yikadi snra ben yikandim aldik icinden
Dua felan okunmuyor degilmi
Sorayim anneme illaki okumuyodur ya
Benim kaynanam da öyle yaptı içinden dualar okuyordu ama ne okuduğunu bilmiyorum
Bildikleri duayi okuyodur
Yaa hangi duaydi acaba
Bencede demi değişik bı dua değildir heralde
Canim int . Bak ben int baktim onlardan örnek aldim tek başıma yaptim..Aklimda kaldığı kadarı ile soyleyim ..Bir kovanın icine alyans ,para ,40 tane taş, atmıştı.ayriyeten esim de 40 tane ayetl kursi okumuştu. Suyun yanina da anahtar seker ,cüz,kalem defter vs seyler koymuştum.. içi.e taş atigim.su ile de hem ben hemde kizim duş almisti . Ne kadar doğru yaptım bilmiyorum ama ben öyle gördüm sordum sağ sola da ona gorede yaptim.
Hmm teşekkür ederim cnm bnde öyle yaparim
Rica ederim canimm![]()
YouTube bak biraz da ordan bilgi edin . Daha iyi bir şekilde yaparsin ![]()
He bide suyu oyle dokmedi suzgecten doktu hani kirk ya suzgecten doktu
40 tane buğdaya okunup suya atılmıştı önce bebek sonra da ben yıkandım sonrada o buğdayı akar bi suya bırakmıştık
Ya bunu ilk defa duyuyorum hep Taşla yapılıyor genelde
Doğu da genelikle buğday yapılıyor