Kızlar ben tek başıma bebeğime baktığım için 40 kontrolüme gidemedim 47 günlük şuan bebeğim yarın gideceğin inşallah,muayene ultrasonla mı oluyor yoksa yine çatı muayenesi oluyor mu sezeryan oldum bu arada
Ben sezeryan doğum yaptım 43 gün gittim ultrasonla baktı sadece
Tamam teşekkür ederim ![]()
Ben normal doğum yaptım. Hem alttan hemde üstten ultrasonla baktı
Sezerjan oldum ve doğumdan sonra ilk gittiğimde ultrasonla baktı doktor sonrasında 40 muayenesine gidemedim 58 gün sonra gitmiştim alttan baktı simir hpv falan aldı
Ben sezaryen oldum hem alttan hem ustten baktı, alttan iç dikişlere bakacagını soylemişti
Ben gittim şimdi kontrole sadece ultrasonla baktı ya bi de kanamam var diye düzenleyici verdi sezeryan kesiğini kontrol etti o kadar normalmiş düzensiz kanamalar