42 günlük bebeğim

İyi akşamlar kızlar kızım 42 günlük balgamı var çok da öksürüyo evde ne yapsam geçer küçük olduğu için bilemiyorum ne iyi gelir

Bol bol emzir burnunu temizle canım

Osman Gönülal’ın YouTube da balgam söktürme videosu var onu izleyerek nübülizatör kullanarak yapabilirsiniz sık sık burnunu temizleyin bol bol da emzirmeye gayret edin geçmiş olsun

Teşekkür ederim bol bol emziriyorm burnunuds aspiratör le çekiyorm ama öksürük hala var balgamlı bi şekilde bronşite dönüşür diye korkuyorum

39 günlükken bebeğim aynı sekilde oldu, rsv olduğunu ogrendik burnundan alınan sürüntüyle…2 kere ciğer röntgeni çekildi küçük oldukları için takibinin çok iyi yapılması lazım, hastaneye götürmediyseniz muhakkak götürün 2 saatte bir burun temizliği yapıp nebulizator kullanmalisiniz

Öksürüğün ciğerden gelip gelmediğini doktora göstermeden bilemezsiniz göğsünü sırtını dinlemesi lazım benim bebeğimde iki buçuk aylık bir haftadır aynı şekilde hasta neyseki ciğerine inmemiş atlatıyor şu an ama 10 gün sürer dedi doktorumuz ilaç vermiyorlar zaten sadece burun temizliği ve hava yapıyoruz

Buhar verilir mi bildiğim kadaıyla verilmemesi lazm küçük diye

Sizede çok geçmiş olsun

Tabiki verilir, hava da veriliyor acilde bize göstermişlerdi evde de aynı şekilde devam ettik