Kızlar yardım edin lütfen. Bebeğim 4 buçuk aylık. Evde tadilat vardi bende arkadaşın evine geçtim bebeğimi koltuğa yaptırmıştım uyanikti arkadaşın çocuğu var 2 yaşında arkamı döner dönmez bebeği kolundan çekip yere düşürmüş ağladı ama kucagima alır almaz sustu şimdi tam 2 saat oldu herhangi birşeyi yok takip ediyorum. Uykusu geldi bayağı tamda şimdi uyku saati çünkü uyuttum şu an. Bişey olur mu doktora götürüyum mu başına gelen var mı. Vicdan azabından ölüyorum
Başını vurmadiysa birşey olmaz inşallah fışkirtir tarzda kusma olursa ona dikkat et yada şiddetli ağlama varsa
Ağlama olmadı kucağıma alır almaz sustu arkam dönük olduğu için ilk neresini vurdu bilmiyorum. Sadece çocuğa nasıl düşürdün göster dediğimizde kolundan çekerek düşürmüş öyle gösterdi
Sakin olun biliyorum çok zor ama gözlerini takip edin. Kusma vs yoksa bişey yoktur ama yine bakın nelere bakmanız gerek.bi de yükseklik önemli
Benim kızım 3 aylıkken masadaki anakucağından düşmüştü ağzı felan kanamıştı ama takip ettim hep.
İki saattir takip ediyorum gözleri falan normal kusma vs. Olmadı cingiragini falan oynadı bilinci yerindeydi. Eşimde yok hastaneye gitmisti. Ellerim ayaklarım titriyor halam kendime gelemedim eşim gelince doktora gitsek mi bilemedim çok kötü durumdayım nasıl affedicem kendimi
Bence git bı hastaneye en azından için rahat olsun
Eşim gelsin göturcem uyumadı zaten geri uyandi şu an kendi kendine oynuyor genel durumu iyi hafif şişliği var kafasının arkasında. ben kendime gelemedim
Çok geçmiş olsun bence de götürün bir hastaneye ![]()
Çok geçmiş olsun benim kızımda üç aylikken kısa mesafeden düştü alnı kızardı ama çok şükür bişey olmamıştı insalalh sizinkindede bişey yoktur
Geçmiş olsun canım götürülmesi gereken bir şey
Kızımda düşmüştü yataktan. Ben hali iyi görünse de götürdüm. Bide düştüğü mesafeyi ölçtüm gitmeden.40-50 cm biseydi. Ki doktorda sordu ne kadar bir yükseklikti diye. Muayene sonrası müşahede de tutuldu. Sonra eve yolladılar bir iki saat daha uyutmayin dediler o zaman. Bişi olmadı çok şükür. Sizlere de çok geçmiş olsun.
Çok teşekkür ederim doktor arkadaşla görüştük genel durumu hakkında Allah’a bin şükür tam 1 gün oldu düşeli birşey olmadı. Takipte kaldım hep. Bebeğim çok şükür iyi ama ben kendime hala gelemedim ağlamaktan uyuyamadim çok vicdan azabı çekiyorum nasıl boşluğuma geldi öyle diye
Kendini suçlama canım küçük çocukların yanında tek bırakma
Geçmiş olsun kuzuya,hastaneye goturdunuzmu,simdi nasil?
Küçük çocuk annesinin yanındaydı anneside bebeği koltuğa koydugumu biliyordu unutmuş o da. Benimde arkamı dönmemle çektiği bir olmuş o kadar anlikti ki o kadar kaşla göz arasında oldu ki. Benim suçum kucağımdan birakmamaliydim ama ders oldu bana asla bırakmam artık. Çok üzülüyorum kendimi affedemiyorum. Dünden beri can sıkıntısından bişey yiyip içemedim
Teşekkür ederim. Gitmedik Dr arkadaşla görüştük takip ettik Allah’a bin şükür bişey olmadı tam 1 gün oldu. İllaki belirti verirdi bişey olsa dimi ama
İnşallah ,daha da iyi olsun bebis
O his gerçekten çok azap verici bende etkisinden kolay kurtulamadim berbat hissediyordum
Bende öyle üzülmek ağlamak geri getirmiyor ama elde değil nasıl ihmal ettim diye