Meraba kızlar bebeğim daha küçük benim regl 5 gün gecikti testte ikinci çizgi o kadar belirsiz ki zor görüyorum ama var yani çizgi ben gecikmenin 2. günü de test yaptık negatifti şimdi pozitif acaba kimyasal mı yaşıyorum kafamda deli sorular yada geç döllenme mi oldu hiçte istemiyordum şuan niye ozman dikkat etmediniz derseniz çok özel ama ben dikkat ettim eşim etmedi gereğince ![]()
İstersen yarın kan testi yap kesin olması için hakkında hayırlısını diliyorum bebiş çok küçükmüş canım
Kan testi ver canım ya hayırlısı olsun
Evet sabah ilk işim kan vermek olacak
İlk 3 dk belirdi
Bende yaptim ikinci cizgi silik cikmisti kizim 15 aylik 29 hfta gamileyim hayrilisi olsun siz yinede kan werin
Sabah kan verdim sonuç şimdi sisteme düşmüş beta 54 sizcede değer düşük değil mi ?
Süreciniz nasıl ilerliyor peki küçük bebekle zor oluyor mu??Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ben hiç istemiyordum hayırlısı..
5 in üstü gebelik..Allah’ın gücüne gitmesinde inş kimyasal falandır
Bende istemiyordm ama kazayla oldu yapck bisey yok nasibi warmis suan iyi gidiyoda bebek dogunca bakicaz bakalim ![]()
Benim bebek çok küçük ya ondan dolayı istemiyorum yoksa 2. Bebiş istiyordım
Merak etme elbete zorlanacaksın ama inanki dünyadaki en güzel şey bence bende kızım 4 aylıkken 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim şuanda kızım 16 aylık oğlum da 2 ay 2 günlük ikisine de tek başıma bakıyorum eşim de destek oluyor ama sabah erken den işe gidiyor akşam 6 gibi evde birlikte büyütüyoruz evlatlarımızı sizinde hayırlısı olsun inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah
Aaaa yazıyı okurken kendimi okumuş gibi oldum benimde kızım 16 aylık oğlumda 14 ünde 2 aylık olacak bende tek büyütüyorum eşimde yardımcı oluyor vardiyalı çalışıyor bazen gündüzleri bazen öğlenleri bazende geceleri gidiyor Allah güç kuvvet versin hepimize bebislerimizede sağlık huzur mutluluk versin inşaallah ![]()
Çok güzel bir duygu bence ikiz gibi birlikte büyüyorlar günlük işlerimi de yapıyorum çocuklarıma da bakıyorum kızım bu aralar yemek yemeyi red ediyor onada sabır göstererek aşacam inşallah
Her biriniz ne güzel dıugularınızı yazmışsınız ama ben gebeliği sonlandırcam eşimde bende istemiyoruz bende ikisine bakacak güç yok bide dikişlerim henüz tam iyileşmedi bunu göze de alamam
Bende endiseliyim bilmiyorm nasil zor oluyormu
Yazıp yazmamak konusunda kararsız kaldım ama fikrimi söylemek istedim yine Allah’ın verdiği canı almak bizim ne hadimize emin olun ki yapabilirsiniz elbete zorlanacaksın Rabb’im verdiğine de alır senden ya şuan içinde bir can taşıyorsun onun bu dünyaya gelmesine siz vesile oldunuz Rabb’im nasip etti sizde vesile oldunuz anlıyorum sizi sezaryen dikişlerinden korkuyorsun şöyle kendi çevremden örnek vereyim eşimin halası geçen yıl doğum yaptı sezeryanla şuanda yine hamile ocakta yine sezeryane alacaklar ve 7 yedinci çocuğu kızı 13 aylık sizde hemen hemen öyle olacak umarım fikrinizi değiştirirsiniz Allah’a emanet olun
Zor tabiki de ilk haftalarda zorlandım kaynanam yanimdaydı Allah razı olsun yemek çay vs temizlik bunları hep yaptı bana normal doğum olduğu için hemen toparlandım zaten eşimde kızımızla ilgileniyordu 72 gün önce doğum yaptım eşim çalışıyordu ama hep destekliyordu önemli olan eşinizin desteği insanın hayat arkadaşı iyi olduktan sonra aşamayacağı hiç bir şey yok sonuçta o canın dünyaya gelmesine ikiniz sebep oldunuz onun seçimi değildi kurban olduğum öyle bir ferahlığa çıkarıyor ki binlerce hamd ve şükürler olsun diyor insan çok şükür ki bu canı nasip etin bana diyorum
Ewet katiliyorum allahn werdigi cana kiyacaksinjz basiniza ne gelecegini biliyormusunuz madem oyle fikrin wardi niye post actin bn hamile oldgmu ogrendigimde kizim 9 aylikti ilk basta uzuldum ama snrdan iyiki olmus dedm kizima arkadas gelecek ikisi bir arada buyuyp cikcak rht edicem cogu insan pisman kimden duysam ard arda yapmadigima cok pismanim diyor iyi e dusunun bir cana kiyacaksinjz soncta allah herzeyin kolayloginida kismetinide werir
Her biriniz çok haklısınız doğruda diyorsunuz ama elimde destek olmuyor istemiyor ve aslında bunu kabul etmemdeki en büyük etken kendisi benimde vicdanım hiç rahat değil ama araştırdım bu şuan bebek değil embriyo olduğu için ruh üflenmediğini bu süreçte alındığında bi günahı olmadığını okudum bana kalsa ben bişekilde bakarım doğururum da ama eşim beni vazgeçiriyor onun zaten istekli olmaması baştan bütün hevesimi bozuyor