5 aylık bebeğim yatağında uyumuyor

Hanımlar ,oğlum 5.5 aylık. Yaklaşık 3 haftadır uykuya dalarken kollarımda olmak o şekilde uyumak istiyor.ilk zamanlar çok hoşuma gidiyordu artık hem eşimi hem beni zorluyor . Yatağına koyduktan 15 dk sonra ağıtlarla kalkıp tekrar yanıma almak zorunda kalıyorum , eşim diğer odaya gidip yatıyor . Resmen yatağimizi gasp etmiş durumda , bende rahat yatamiyorum ne sağa ne sola donebiliyorum,kaygılı şekilde yatıyorum gün içerisinde psikolojimi de çok etkiliyor dinlenmemek. Yatağına nasıl alistirabilirim, kollarımda uyumayı da bıraktırmak lazım kokum olmadan uyumuyor . Yatağına kıyafetimi koysamda olmuyor , benimle hep bir temas istiyor. Benim dışımda kimsede uyumuyor . Bana çözüm önerileriniz var mıdır ?

Kucağınızdayken piş piş yapıp bacağına hafif hafif dokunun. İyice yorulması lazım tabi uykuya geçmeden önce. Siz de yatakta yatarak değil oturarak yapmalısınız. Yataktan kurtulmak gerek. İyice daldığından emin olduktan sonra beşiğine yatırın ama yanından hemen ayrılmayın. Pış pışa devam edin elinizle de sesinizle de. Uyusa bile 5 10 dk bekleyin. Ayrıldığımızı hissediyorlar buna eminim artık :smiling_face_with_tear: hemen alismaz ama devam edip sabretmek lazım. Kollarinizda uyumak istemesi de çok doğal bebek bu​:smiling_face: Evet zor ileride agirlasacak ama annesi olmadan boş yatakta uyumak da biraz şey ya, yalnız ve soğuk. :smiling_face: Kollarinizda uyusun huzurla sonra yatirirsiniz bence. En sevdiğim anlardan biri benim :blush:

Bende bayılıyorum gün içinde hatta beraber uyuduğum zamanlar bile oluyor , ama el bilegimde dayanmıyor kucakta sallamaya. Analık zor vallahi ,bir o kadarda güzel . Bu yöntemi yapıyorum , ama günün sonunda bakiyorum ki kocam diğer oda da oğlum yanımda .

Haklısınız zor ama sakın başka bir şeyde sallamaya alistirmayin derim​:smiling_face_with_tear: 15 aylık olacak hamakta sallayarak uyutuyorum hâlâ. Her yere götürüyoruz hamağı. Bildiğiniz duvardan duvara havada :woman_facepalming:t2: Çok nadir kucağımda ya da kendi beşiğinde uyuyor. Eğer 3 4 gün sabrederek denerseniz alışır. Bizimki hem hastalık hem mekân değişikliği yüzünden bozuldu ve bir daha da alıştıramadim.