Kızlar bebeğim 5 ay 12 günlük son 10-15 gündür idrarı büyük insan idrarı gibi kokuyor bez değiştirdik ondan mı bilmiyorum diğer bezi hafif kokulu gibiydi bir de gunduz anne sütü az içiyor uykuya dalarken meme verdıgım ıcın normal zamanda az ıcıyor 1,5-2 saatte bir veriyorum henüz su vermeye başlamadık sizce sebepler bunlar olabilir mi
yoksa bu ayda normalmi
ama onceden de bu sekılde yapardık kokmazdı
Büyüdükçe böbrekler daha iyi çalışıyor o yüzden koku yoğunlaşıyor. Ama yoğun bir idrar kokusu değil de tuhaf farklı bir koku varsa o zaman doktora sormanız lazım.
Su vermeye başlayabilirsinjz bence
Cevap için teşekkür ederim![]()
Öylemi diyorsunuz
neredeyse 5,5 aylık oldu aslında birkaç kaşık denemek istiyorum
Evet ben 5.5 aylıkken başladım ek gıdaya suyuda verdim çay kaşığı az olur valla bardakla veriyordum kendi içiyordu biberon falan kabul etmiyordu benimki biraz doğal![]()
Aynı sorundan bende gitmiştim doktora yaz günü olduğu için bezi fazla bekletme dedi birde su demişti ya bence başka bir sorun olduğunu düşünmüyorum ama bezdende kokuyor cidden onuda deneyimledim ama siz su verebilirsiniz günde 10 ml falan
Çok teşekkürler deneyeceğim ![]()