5 buçuk aylık oğluşum kabız

İyi geceler kızlar oğlum 5 buçuk aylık gecen hafta ishal atesşten hastanede yattı 3 gün bagırsak enfeksiyonu geçiriyomuş şimdi ishali geçti ama 5 gundur kakazını yapmıyo çişi gazını gyzel yapıyo arada suda veriyorum ek gıdaya gecmedimde sizce normalmidir

Probiyotik kullan hem bağışıklığını güçlendirir hem kakasını rahat yapar ben oğlum 8 aylıkken tanıştım probiyotikle daha önce neden söyleyen olmamış diyorum.

Hangisini kullanıyorsun

Maflör şase olanından kullanıyorum

2 kutu kullandım faydası oluyordu 2-3 günde bir yoğurda katıp verdim. Bi süredir karadut özü kullanıyorum çok iyi geldi onu kullandığımdan beri hergün kaka yapıyor. Sulandırıp meyve suyu gibi veriyorum günde bikere hem seviyor hem faydası var.

Yani bizimki öyle bişey değildi ek gıdaya geçtikten sonra çoğu bebekte olur kabızlık bi süre sonrada düzene girer hasta değildi yani bebeğim. Sizede ilaç yazmadığına göre ciddi bişey değildir kendi kendine geçebilecek bişeydir muhtemelen. Bebeğin yediğine içtiğine dikkat et içme suyunu bile kaynatıp ver sebze meyveleri çok iyi yıka bebekler oyuncakları sürekli ağzına koyar oyuncaklarınıda 1-2 günde bir yıka.

Evet yetişmek bi hayli zor bebeklere. Rica ederim sen bebeğine dikkat et doktorun verdiği ilaçları kullan yeter. Evham yapma bebek bu hastalanacakta düşecekte kalkacakta. Bu forumdaki en endişeli anne sensin hayat böyle geçmez :blush: