Bebeğim 6.5 aylık reglim 6 gün gecikti hamile olmaktan çok korkuyorum şu an test alamadım merkez olduğum konuma çok uzak böyle bir durumla karşı karşıya gelen var mı aranızda
Olabilir de olmayabilir de
ne desek boş , ya kaset test , ya da en sağlıklısı kan testi vermeniz
Gecikme olması normal bence yiyenimin bebiş 1yasini geçti yiyenim 2hafta regl görmedi oda çok korktu ama değilmiş benimde 8gun gecikme oldu normal galiba dudene giremiyoruz yani olabilirde olmayabilirde korunuyorsaniz gecikmedir muhtemelen
Doğumdan sonra ki 2. Reglimde de 4 gün gecikmem olmuştu kan vermiştim çıkmamıştı yine öyledir diye düşünmek istiyorum ama regli olacakmışım gibi bir hisde yok
Doğal yollarla korunuyoruz bu yüzden çok tedirginin![]()
Doğum kontrol hapında yan etki yaşadınız mı tüylenme vs birde gebe kalmak istenildiğinde hap bırakılsa bile zaman alıyormuş ne kadsr soğru bilmiyorum ama tecrübelerinize ihtiyacım var
Ben evliliğimde bir seneye yakın kullanmıştım. Tüylenme vs. Olmadı ama her insana aynı etkiyi yapamayabillir sonuçta hormon hapı. Bırakınca istediğimiz zmn Rabb’im çok şükür verdi. Doğum kontrol hapı çok uzun yıllar kullanıldığında bazı şeylere sebep olabiliyor ki içerisinde ki Prospektüstede yazar ztn.
Korunma yonteminize bağlı bende spiral var adet düzensizliği yapıyor bazen ..misal bu ay 7 gün geçti korktum bende ama şuan hastayım şükür eğer 10 günü geçerse bı test yapın
Koldan implant düşünüyorum spiral benim için zor olabilir
Durumunuz nedir ? Oldunuz mu ya da yaptınız mı test
Bende baya vardır erkek hormonu 3 erkek çocuktan sonra onlardan kalan hormonlar var hele ondan Arada bı kendimi kabadayı gibi etrafa bağırırken buluyorum ![]()
![]()
Olabilir ama olmayadabilir. Özellikle emziriyorsan adet düzensizlikleri daha çok oluyor. Normal şartlarda da doğumdan sonra adet düzeni değişebiliyor belli bir süre. En kesin sonuç kan vermen olur tabi canım. Emziriyorsan mini haplardan kullanabilirsin sadece progesteron içerikli doğum kontrol hapları. Ben doktor önerisiyle zlynda kullanıyorum sende doktoruna danışıp kullanabilirsin. Herhangi bir yan etkisi de olmadı zaten olursa da doktoruna söylersin ilacı değiştirir. Şansa bırakma bence korun mutlaka
Ben olmaz demedim zaten bende olmadı sende yan etki olursa doktora değiştirirsin dedim. yaşanabilecek herhangi bir yan etki hamile kalmaktan çok çok iyi bir seçenek. Doğumdan sonra 2 sene gebelik önerilmiyor çünkü. Tüylenme konusunu da haplara bağlamanın manası yok genetik faktörlerle ve biraz da hamilelikte değişen hormonlarla da alakalı. Ayrıca doğum kontrol hapları progesteron ve östrojen içeriklidir erkeklik hormonlu salgılamaz aksine fazla testosteron salgılayan kadınların tedavisinde bile kullanılır. Başka bir yöntem düşünülmüyorsa ilaç eğer olanak varsa da deri altı implant mantıklı seçenekler bence
Kızlar çook şükür regli oldum ama aklım başıma geldi ihmal etmeden cilt altı implant taktıracağım hemen![]()