6 aylik bebek

Kizlar bebegim sanki Calar saat kurmuslar sabah 5/30 da uyanıyor :cry: bende anca gece 1-2 giriyorum yataga, bu uykusu nasıl duzeltebilirim.

Normalde 19/19:30 da yataga girer uyur sonra baktim olmuyor 20:30 yada 21 denedim yinede sabah 5/30 da ayakta :cry: bende yorgun bitkinim

Canim bebekler bizim gibi geç yatinca geç kalkmiyorlar malesef tecrübe etmişsin :slight_smile: gündüz uykusunu iyi aldırmaya çalis gece iyi uyuması için, bizimki de sabah 5te kalkıyor amakarnini doyurunca tekrar 7ye kadar uyuyor. Bir de ben yanına yatıp uyyakaldigimda o da bana bakıp uyuyor mecbur :joy: işe yaramaz deme masal anlat yada ninni soyle burda okumuştum ben de bazen o şekilde uyutuyorum

16 aylık malesef ister 9 da yatsın ister 10 11 de olduğu olur binde bir gündüz iyi uyusun gece geç veya erken yatsın farketmiyor kafasında bir saat oluyor o saatte tamam :rofl: bu aralar 06.30 kalkış . Mecbur erken yat dinlenmene bak

Canım üşüyor mu ona bak bagzen bebeklerin o saatte kalkması üşüme sebebi oluyormuş

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: tekrar uyusun diye uyuma numarası yaparken uyuya kalan been :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Canım maalesef tek çözüm büyümesi sanırım :sweat_smile: benimki de 5 buçuk aylık sayılır 19-19.30 da yatar sabah 5-6 arası kalkar ne zaman daha geç yatırmayı denesem çok daha erken uyandı bende geç yattığım için çok bitkinim. geri yatırmayı deniyorum kalktığı gibi bazen 1-2 saat daha uyuyor genelde uyumuyor uyandıktan 3 saat sonra tekrar uyuyor ama ben uyuyamıyorum ancak çok uykusuzsam

Yoruldum yahu :cry:

Kiz erken yatamiyorum ki

Wallahi bilmiyorum ona ensesine dokundugjmda sicak fakat yuzu soğuk oluyor

Ayni benimkini Tarif etmissin canim . Ben erken uyuyamiyorum en erkenim 1 olsun .

Bugun saat 4:30 da uyandi daha da uyumadi ölü gibiyim resmen

Gece uykusundan Uyandıktan en fazla 3 saat sonra geri uyut canım normal gündüz uykuları 2 saatte bir bebeğin durumuna göre gece de yatarken 3 saat uykusuz kalsın ben öyle yapıyorum. Hala uyumadıysa aşırı yorulacağı için gece de uyuyamaz ki :frowning:

Umarim Bari sana yardim Eden birileri vardir

Yok canım maalesef desteksiz büyütüyorum. Ama düzen oturttum çok şükür. Eskisi kadar zorlanmıyorum şuan. Sana yardımcı olan birileri var mı

Sevindim en azindan düzen oturtun.

Yok canim bendede kimse yok

Ne için yani özel olmazsa :rofl: sen mi uyuyamıyorsun yoksa uyuyacaksın da işlerin mi çok oluyor

Kiz aliskin degilim da uyuyamiyorum, bide o uysniken mesela birsey yapamiyorum o uyuduktan sonra islerimi halediyorum vs

Buna bir şey diyorlardı uykusuzluktan intikam alma gibi bir adı var sanırım önceden bende öyleydim o 6 aylık dönemlerde ama inanın şu an 16 ay yine aynı uyku serüveni hep öyle uyudu uyumadı vakitsiz uyur uyumaz bu böyle işlerimi halletme işini hafta sonuna da bıraktığım olur mümkün mertebe öne çek uyku saatini sende 1 se 12 buçuk da yatakta ol bir sonraki gün 12 uyu dinlen . Hem sana hem bebeğine de iyi gelir senin dinlenmiş Olman ara ara da olsa yap erken yatmaya çalış uyku illa gelir dinlen canım iş güç hallolur düzen zaten artık yavaş yavaş oturur

Allah yardımcın olsun canım zor

Aynen öyle ben de :rofl: çocuk ne ara uyudu hatırlamıyorum sonra

Ense sırt göğüs sıcaksa üşümüyordur kan akislari bize göre yavaş olduğu için elden yüzden bakilmazmiş zaten üşüyüp üşümedigine