Merhaba anneler ,çok psikolojim bozuk hakikaten yani artık her gelen yeni günden korkar oldum .benimle aynı durumu yaşayan var mı ?o kadar zor zamanlar geciridm ki hamdolsun şükrediyorum asla isyan etmiyorum ama psikolojik olarak çok yıprandım .doğumdan sonra 10 gunlkke rahatsizlandi bir ay ge,dik Dr Dr ayağını yaktılar sonra bir buçuk aylıkken ameliyat oldu .sonra ben ameliuat oldum safradan hamilelik tetikliyormus herşey düzeliyor memlekete gideceğiz bn daha yeni yeni tooarliyor7k derkj kontrolde biz isteidk ultrasonu da bir sikıntısi yok kızımın rahatsızlığı taş çıktı ,ocakta ameliyat oldu bütün kontrolleri yapıldı cerrahpasaya üstelik bir sorun olsa muhakkak söylerlerdi takipliyiz ordan zaten .Dr pek guvenemedm zaten söylenip duruyordu bu ne mezbahaneye döndü alio duruyoruz vir vir vir yok çocuk sesi gelmesin çıkar dışarı bla bla bla ben pek guvenemedm sizler ne düşünüyorsunuz yani taş olsa rahatsizlanmaz miydi taşın sancısı fenadir ve cerrahpasada bütün tahlilleri yapıldı kafam çok karışık
Teyzemin oğlunda böbrek taşı vardı yenidoğdugunda ortaya çıkmıştı teyzem diyordu ağlıyor sürekli ama bebeklerinki yetişkinler kadar zor değilmiş üzülme varsa bile tedavisi var ilaç verdiler bol bolda su içdi temizlenip gitti Allaha şükür önemli olan böbrekleri üretmesin taşı tedavi olur geçer Allahın izniyle elbetteki. Çok zordur konu bebeklerimiz olunca insan dahada bir stres oluyor anlıyorum seni geçer düzelir inşallah dertler sıkıntılar hep bizim için imtihan unutma güzel kardeşim biz bile kalıcı değiliz ki dertlerimiz kalıcı olsun Rabbim dermansız dert vermesin inşallah hiç birşeyi sebebsiz yaşamıyoruz
Komsum anlatmisdi 7 aylikken oglun cok agliyodu elleriyle saclarini yoluyodu doktora goturdum bisey cikmadi tavsiyeyle baska doktora goturdum taş dusuruyomus dedi ilac vermisler oylelikle dusurmus . Boyle durumlarda sakin tek doktirla kalma baska yerede gotur tavsiye alarak gotur malesef okumuslar ama adam olamamislar cocuk bu agliycak bastan savma is yapan doktorlardan nefret ediyorum
Amin inşallah
evet keisnlikle dermansız dert vermesin rabbim ,teyzenizin oğlu agliyormis bnm kız çok şükür ne sancısı var ne sebepsiz ağlaması biz istedik ultrasonu da anne olmak çok zormuş hep endişe korku rabbim bagislasin evlatlarımızı
bnm korkim hamileyken kordonunda bir damar eksikti bu da kalp ve böbreklerde soruna sebep olabilir dmeisti Dr birde ameliyatı fakan kötü bir şey çıkmasından çok korkuyorum ![]()
@Bartumm başak sizde de vardı demi
Evet bende hep agladiklaieni duydum taş felaket bir sancı yapar kızımda sancı ıkınma aglama yok çok şükür biz kendimiz istedik ultrasonu da bnde nefret ediyorum vallshi sanki bize lutufta bulhnuyorlsr işleri bu halbuki evrr cnm götüreceğiz bn zatfn cerrahpasa dışında bir yere güvenmiyorum önümüzdeki hafta alacağım sıra bnm korkum iki ayına kadar düzgün beslenemedi başka bir şey çıkmasından çok korkuyorum ![]()
Canım benim yeğenim de vardı. İki yaşındaydı sanırım. Onun da öyle sancısı ağlaması falan yoktu. Sizin gibi tesadüfen öğrendiler ve baya da büyük bı taştı. Ameliyatsız ses dalgalarıyla kırdılar taşı sonra idrarla döküldü kum gibi gitti . Temizlrndi.
Olabiluor o halde ah bı gotureyik kontrolede vallahi çok mutsuzum korkar oldum rabbim beterindne korusun
başka diyecek bir şey yok .şükür ağrı yapmıyor o zmana çünkü taşın ağrısı bikn bilir dayanılmaz bir sancı yapıyor
Korkma canim rabbimin izniyle bisey cikmaz kotu dusunme iyi olmaz kotuyu getirir.
Evet vallahi neyi dusunduysem yani kötüyü çağırmak mi hislerim mi kuvvetlei anlamadım şimdi evde korkuyla bekliyorum kontrole gideceğim gunj sıra da alamadım daha
Cnm çok geçmiş olsun eltimin oğlundada vardı ama aglamiyordu çocuk rutin kontrolde çıkmış sadece takip önermiş bide o dikkat etmiyormus bazen dört beş damlada verdiğim oluyordu demişti d vitaminini çok vermiş doktorda ondan olabilir demiş iki damla veriyordu
Hay Allah ben d vitamini üç denildi bana ucu hiç geçmedim ki ameliyat odlugu süre bir süre vermedik de d vitamini yani o kadar üzülüyorum ki çok moralim bozudlu
Geçer inşallah cnm benimki de doğdu doğalı hiç durmuyo kucakta hep diş dedik çıktı şimdi yine durmuyo her yeri issiriyo asi oldu iki gündür anamızı ağlattı ağrı kesicif veriyom atesleniyor ağrısı var gene fayda.etmiyo
Canım benim bebeğimde de var taş nefroloji uzmanına götürdüm solüsyonu tarifi yazıyor veriyor onu eczanede yaptırıp veriyorsun bebeğine o solüsyon taşı eritiyor ağrı sancı yapmıyor taş hiç bir şekilde 3 aydan 3 aya ultrason kontrolü oluyor
Ayrıca kan alınıyor neden kaynaklı olduğunu anlamak için bizimki genetik yatkınlık çıktı
Ah yavrum kiyamam gerçekten çok üzülüyorum kıyamiyorum gerçekten ,bakalım bizde önümüzdeki hafta sira aldım ins bakan Dr yanilmistir bn çok yoruldum psikolojik olarak yiorandim rabbim evlatla imtihan etmeisn cümlemizi insalah
Amin merak etme solüsyon başlar taş varsa bebeklerdeki taş yetişkinlerde ki gibi olmuyor sancı yapmaz ağrı yapmaz ondan yana şüphen olmasın
Çok sağol cnm teşekkürler,artık o kadar korkar oldum ki çok yıprandım çok evladıma bir şey olcaak korkusu ile yaşamak o kadar zor ki