6aylik bebekte öksuruk

Merhaba hanımlar 10 gün sonra bebeğin 6 aylık olacağım öksürüğü geçmesi için ne yapmalıyım veya doktora götürsem öksürük ilacı verir mi

Büyük ihtimalle doktora sorarsan hava vermeni önerecek bulunduğun ortamın havasını nemlendire bilirsin

Hava veriyorum ama şöyle buhar makinesinin maskesini su koyuyorum onun buharını soluyor biraz geçiyor ertesi gün tekrar

3 adet sarımsaģı rendele kücük bir cam kavanoza koy uzerini hafif gececek sekilde zeytin yagi koy ve 1 2 saat buzdolabinda beklet sabah aksam ayaklarinin altina sur ve corap giydir ayni gun geciyor Allahin izni ile

Ay çok teşekkür ederim İnşallah işe yarar deneyeceğim

Doktora gittiginizde cigerin durumuna gore ilac verir veya buhar onerir. Cigere inmisse eger mutlaka ilac kullanmaniz gerekecek. Emin olmak icin goturun bence. Sadece buharla gececek bir durumsa nebuldan sonra mutlaka postural drenaj yapın. Ben cok faydasini gördüm.

Pazartesi bekliyorum randevu aldım

Şurup vermeyecektir,bebegim o aylarda oksurunce, o aylar için şurup yok demisti eczanede oyle. Boğaz
Spreyi yazmışdı ,oronorm ismi ,doktor uygun gorurse tavsiye ederim mukemmel ötesi