7 ay ek gıda reddi ağzını açmıyor nolur yardım

Eskiden sograya saldırırdı şimdi yüzğne bile bakmıyor kafasını çeviriyor napıcam bir haftadır böyle ? Masada yanınıza alıyor musunuz hep

Merhabalar uçak geliyor veya vızzz tarzı oyunlar yaparak yedirmeyi denediniz mi ben böyle bir zorluk yaşadıpımda bu yöntemi deniyorum tavsiye ederim

Diş çıkarıyor olabilir genelde diş çıkaracağı dönemlerde bu yaşanıyor çok inatlasip yemekten soğutmamakta gerekiyor bebeklerle inatlasirsak çünkü genelde onlar kazanıyor. Size şunları onerebilirim parmağınız ile yedirmeyi deneyebilirsiniz anne parmağıni memeye benzetebilir bu sayede ek gıdayı yiyebilir tabi bunu yaparken elinizin temizliğine dikkat etmenizde gereklidir.
Metal kaşık yerine ahşap kaşık deneyebilirsiniz eğer diş çıkarıyor da silikon kaşıkta iyi gelebilir. Şuna da dikkat edebilirsiniz bebeğinizin dişi varsa diş ucuna ek gıdayı koyun ordan ek gıdanın temasını sağlayın ikinci kez dilinin tam ortasina koyun bu sayede ek gıdanin tadını daha hızlı alır.
Bunları deneyebilirsiniz :cherry_blossom::cherry_blossom:

5.5 aylıkken başladık 1 ay oldu bizim de başlayalı. Çok güzel yerken 1 haftadır ağzını açmıyor. Bwn de inatlaşmıyorum açıkçası ve hatta 1 hafta hiç.bir.şey yapmamaya karar verdim. Bugün hemşiremiz de normal bir durum olduğunu söyledi ve üstüne gitmemelisin dedi. 2 dişi var sanırım üstler de geliyor ona bağlıyorum biraz da. Ayrıca bazen sofrada kendi yediklerimizden bir iki tartırıyprdum ama sanırom yapmamak lazımmış tatlı tuzlu bu tatları alınca da haşlama vs yemek istemeyebilir diye düşündüm. Bakalım zaman ne gösterecek

Instagram da ek gıda reddi yasiyorsaniz tabağa limon suruyorlardi onu dene bide canım