Keci eti yer mi acaba zarar verir mi . Et hic denemedim daha kucuk . İrmik cok duydum da bebeklere ozel irmik var mi yoksa normal İrmik le mi yapiyorsunuz.
Doktorumuz 6.5 aylikken kuzu kiyma verebilirsin demişti. Kasaba 1 gun önceden söylüyorum, makineyi temizleyip, 3 kere çekiyor. Keçi etini bilemedim, keci eti beni cok rahatsiz ediyor, bebegime cesaret edemem. Irmigi de bebekler için olan sindirimi kolaylastirilmis olandan alıyorum.