7 aylik bebekte ek gida süreci

Öncelikle herkese merhabalar.:blossom:
Kizim bayramda 7 aylik olacak . 5,5 ayda ek gıda sürecimiz başladi.

Bugüne kadar
Kuşburnu,doğal pekmez, mandalina,muz,elma,armut,karpuz,salatalik denedi. Corbalardan da

Kapak-patates-havuc-pirinc’kirmizimercimek karistirip bunun corbasini icirdim .
Tarhana corbasi yaptim ..patateshavuc corbasi yaptim ..
Pirinc corbasi ve tel sehriye corbasini denedim sevmedi .
Meyve püresi yaptim . Baska neler olabilir farkli seyler ne yer .

Ayyyyyyyyy hoş geldin

Bende burda bekleyeyim​:joy:

Merhaba benim bebegim kereviz corbasini cok seviyor. Kereviz, havuç, bebek salcasi, sogan, sarimsak, isteğe bağlı kıyma hepsini hasliyorum. Sebzeler pişince irmikle bağlıyorum. Kıymalı, pirinçli kabak yemegi yapiyorum. Brokoli, havuç ve patatesi haslayip yoğurtlu terbiye hazirlayip bağlıyorum. Kuzu etini haşlayıp, pilav ve yogurtla yediriyorum.

Böyle bir menüye hangi bebek hayır diyebilir ki :joy:

Keci eti yer mi acaba zarar verir mi . Et hic denemedim daha kucuk . İrmik cok duydum da bebeklere ozel irmik var mi yoksa normal İrmik le mi yapiyorsunuz.

Hoşbuldum canim​:blossom::four_leaf_clover:

Aynen özel irmik var Canım hangi marka alırsan artık

Tsk ederim. Alayim bende .

Doktorumuz 6.5 aylikken kuzu kiyma verebilirsin demişti. Kasaba 1 gun önceden söylüyorum, makineyi temizleyip, 3 kere çekiyor. Keçi etini bilemedim, keci eti beni cok rahatsiz ediyor, bebegime cesaret edemem. Irmigi de bebekler için olan sindirimi kolaylastirilmis olandan alıyorum.