7 buçuk ay 3 uyku yapan var mı?

Kızlar 7de kaldırıp 2 uykuya alıştırma planlarım vardı ama 2 gündür 6.30 da kalkıyot sonra 9 gibi uykusu geliyor sizce oyalayıp 10da mınyatırsam 3 uyku mı denesem ???

Zaten su an 3 uyku yapmasi daha uygun

Şu an gün içinde iki saatte bir yarım saat kırk beş dakika uyku yapması iyi olur gün içinde toplam üç saati geçmemesi lazım uyku süresi gece uyuyabkmesi için

Yok yok uyusun kısa süreli uyutun bir şey olmaz onlar bzm gibi değiller minicik bedenleri daha çabuk yoruluyo uykuya ihtiyaçları var bnm kız da öyle ıyku için ortalığı ayağa kaldırır yatrdpmda en fazla yirmi dk ya da yarım saat daha fazlası imkansız uyumaz üç uyku yapıyo gün içinde

Cok uzun sure uyanik kalmasi gerekir gece uykusundan once 2 uyku yaparsa. Ilk 2 uykusu minimum 45 dk olacak sekilde 3. uykusu ise 45 dkyi gecmeyecek sekilde yapsaniz iyi olur. 9. ayini doldurmaya yakin 2 uykuya dusurursunuz.

Yok öyle yapmayın yaa uyusun bırakın sznde kolayınıza gelir hem