Neye inanacağımı ne yapacagımı şaşırdım .
Bebeğim 9 temmuz 2024 doğumlu yani 17 aylık 8 dişi var arkalar şiş ama patlayan yok aylardır 10-15 gündür de saçma sapan istekler içim dediği olmadığı için ağlıyor ayrılık kaygısı mı yaşıyoruz atak mı ne bu 18. Ay atağı diye mi geçiyor. Gece yarısı uyanıp babasına sarılmak istiyor ama onda da uyumuyor ben alıyorum uyumuyor ağlıyor
13 aylık bizimkide son zamanlarda öyle gece kalkiyip tuaf tuaf ağlıyor korkuyor bağırıyor evin içinde gezmek istiyo
Ya galiba ataklardan 15. Ay atagında da 14. Ayda başlayıp gece çok ağlıyordu bizde diş geleicek diye yormuştuk ağlamalaro bir ay sonra geçti ne diş çıktı ne bişey . Şimdi 17. Ayda yine aynı şey ne zaman biteecek bunlar ya
Şuan son atakdasiniz
ondan sonra da ,2 yaş sendromu var başkada yok heralde
Allah 2 yaşta dayanma gücü versin bu böylyse…
Maalesef yaşadık. Huysuzluk, herseye aglama, bağırma, kucak isteği, uykusu oldugu halde uykuya direnme, ara ara uykudan ağlayarak uyanma
Evet aynı . Ataklarda bide gece değişik değişik ağlıyor Allah sabır versin az kaldı bitmesinee ![]()
![]()
Bizim dün bitmiş ama bitmedi daha ![]()
İnşallah çok uzamaz dahs ![]()
![]()
İnşallah ![]()
![]()
