8 aylık bebeğim sizler neler yediriyorsunuz tecrübeli anneler ilerleyen zamanda yiyor mu şimdi tadım yapıp döküyor
8 buçuk aylığız hergün kahvaltıda 1 yumurta vermeye çalışıyorum haşlanmış sebzeli omlet pankek vs şeklinde Peynir veriyorum, öğlen sebze çorbaları yapıyorum akşama biz ne yersek onlardan tadımlık az az yiyor aralarda hep mama veriyorum
Benimkide 7,5 aylık . Hala püre şeklinde veriyorum onu bile öğürüyor. Altta 2 diş büyüyor. Pütürlü şeylere geçemedim vermeye korktum öksürüp öğürdüğü için. Ne verrbilirim acaba ya o minik uzayan dişlerle yiyebilir mi
Ben pütürlü hee şeyi veriyorum çünkü yutmayı çiğnemeyi öğrenmesi gerekiyor tek sorunumuz biraz yiyor sonra oynuyor yemeklerle
1 tüm yumurta yiyebiliyor mu mesela tadına mı bakıyor
Bende iş yok ben vermeye korkuyorum
neyse eşim evdeyken akşamları vereyim pütürlü birşey olursa ben donup kalıyorum çünkü genelde. Müdahale edemem diye korkuyorum
Bizim dişimiz yok hala ama pütürlü yiyor kıyma tavuk ve balıkta veriyorum 7. aydan beri
Genelde yiyor benim kız biraz iştahlı ilk çocuğum böyle değildi ![]()
Yanağına doğru koyarsanız otomatik çiğniyorlar sorun olmuyor ama ağzına direk uzatınca öğürebiliyorlar
Benimki profesyonel olmuş. Ağzını kitliyor açmıyor. Güldürüyorum ilk açıyor sonra ni dahada gülmüyor çok komiğine gittiyse eliyle ağzını kapayup gülğyor çok fena bi bebek ![]()
![]()
![]()
![]()
Sağlıklı olsunlarda bir şekilde yerler![]()