8 aylık bebeğe rezene

Kızlar bebeğimin gaz sorunu bir türlü geçmiyor geceleri hâlâ uyanıyor dün rezene verdim iki üç kaşık acaba düzenli versem bir sıkıntı olur mu bu gece rahat etti sanki

Bende çocuklarımda rezene kullanıyorum gerçektende çok iyi geliyor ama düzenli içirmeyin arada çok zorda kalırsan ver çünkü bazı bebekler de alerjik reaksiyon gösterebilir.Sen iç sütünden alsın bebeğin ama anneye tek yan etkisi uyku hali olması fazla rahatlatıyor​:smile:

Evet yaa :sweat_smile:aslında ben içiyordum arada ama oğluma yeni verdim bu kadar etki etmesine şaşırdım dedim eğer zararı olmazsa gün aşırı bir iki tatlı kaşığı veriyim ama alerjik riskini düşünmemiştim

Arada bir içmesinde bi sorun olmaz inşallah valla gaz damlalarından çok daha etkili ayrıca baktın bebeğin hafif üşütme belirtileri olduğu zaman bir iki kaşık verince düzeliyor tecrübeyle sabit​:smiling_face:

Yaa çok teşekkür ederim iyi oldu bunu da bildiğim :melting_face:

Rica ederim​:blush:

Şahsen vermezdim cunku bitkiseller bebegin karaciğerini yoruyor. Probiyotik damla kullanabilirsiniz gaz sorununa iyi geliyor

Geçen aylarda veriyordum başlarda iyi geliyordu ama sonra pek etki etmedi bağışıklık kazandı sanırım ya o kadar zorlanıyor ki bazen dayanamıyorum