8 aylık bebeğimin ilk dişleri çıktı 🎉

Uykularının düzensizliğinden belliydi zaten, e biraz da gecikti diye düşünüyordum. Çıktı mı çıkıyor mu, çıkarken diş eti nasıl görünür acaba derken nihayet ilk dişlerimiz çıktı :heart_eyes: Hem de ikisi birden​:grinning_face_with_smiling_eyes: bugün bardakla su verirken ve kaşığı ağzına verince tık tık dişlerin değmesiyle farkettim :hugs::hugs::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Ayy maaşallah hadi gözünüz aydın :smiling_face_with_three_hearts: bizim de öyle çıktı art arda hep ikişer ikişer ya :smiling_face_with_tear: 8.ayda alt önler , 9.ayda üstler geldi şimdi de 9 biterken üst önlerin yanindakiler geldi çok hızlı :smiling_face_with_tear:

Teşekkür ederimm :smiling_face_with_three_hearts: maşallah ne güzel peş peşe saçmış incileri :heart_eyes: ilk dişi o kadar bekledik ki, sanki bir 8 ay da sonrakileri bekleriz sanıyordum :joy: demek bu kadar hızlı ilerliyor :smiling_face_with_three_hearts: inşallah kolaylıkla çıkar tüm bebişlerimizin dişleri ya.. mahvolduk uykusuzluktan​:face_holding_back_tears:

Minik bir canavar adeta :grin: 6 dişli :grin:

Hayırlı olsun Saat başı kalkma uykuda çığlık çığlığa uyanma varmiydi don beş gündür böyleyiz gudnuzde aynı gecede aynı saat başı çok siddtli bagirarak
.kalkıyor yedi ay 20 günlük 5 aylıkken alttan ikiz dışı patlamıştı üç hafta önceden üstün yani patladi

Mrb kaç gün sürdü bu uykusuzluk

Birkaç gün önce tam böyle tarif etmiştim burda. Gece saat başı kalkıyor, bağırarak ağlıyor. Uykusu olduğu çok belli olmasına rağmen uykuya dalamiyordu. Ya da tam daldı derken geri kalkıyor mızmızlanıyordu. İki haftadır böyleyiz yaklaşık ama uykularımız bir ay önce bozulmaya başladı.

Anladım çok teşekkür ederim bizimde üst dışı baya şiş insalalh cabucak patlatır ne kullandınız ağrı kesici versemmi diyorum bende jel veriyom faydası yok gündüz güzel oynuyor iş uykuya geldimi yatınca yarım saate en fazla bı saat sonra kendini yirtiyo sanki çok kötü bişey olmuş gibi gündüz neysede gece insanı çok yoruyor ancak memeule sakinleşiyor yada emzik ağzında uyuyor

Ben arada bir(çok huysuz olduğu günler) gece uykusuna yaptırmadan önce 2,5ml parol ağrı kesici verdim. Ama en faydalı zeytinyağı karanfil kürü oldu, son günlerde yaptım rahatlattigini farkettim.

Tmm çok teşekkür ederim :heart:

Massallah bizimde 20 gun once ilk dis cikdi 1 haftadirda ikincisi cikmak uzere ucu belirlenmis :face_with_hand_over_mouth:

Dişler büyürken de huysuzluk devam ediyor biraz ama düzene giriyor artık çok şükür :smiling_face_with_three_hearts: darısı diğer dişlere aminnnn.

Aaay maşallah bizim cadı da 8 ayıkken doktor kontrolünde çok uakın dedi şuan 9,20 günlük ama hayla yok

Bizimki de 6 aylık kontrolünde çok yakın gözüküyordu. Ben de sandım hemen çıkacak. Diş partisi hazırlıkları bile yaptım. Diş 8 aylık olunca çıktı, o kadar uzun sürünce benim artık partiye hevesim filan kalmadı:joy:

:joy::joy: gece ağlamaları sürekli mızmızlığı dedim ha geldi ha gelecek gelen giden yok desene 1 yaşında anca çıkar eylül de 1 yaşına girecek

Yok sen tam daha var herhalde derken iki gün içinde çıkarıverir aniden​:star_struck: aniden oluyor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bakıyorum sürekli kızıyor da ama ön alt damağında böyle çizgi gibi izler oluştu sanki dişin izi ordan cıkacak gibi valla onun dişi çıkana kadar benim ki dökülecek :joy::sweat_smile:

Evet evet bizde de ilk çizgiler oluştu, sonra o çizgilere dişler alttan baskı yaptıkça diş eti beyazlayacak peşine de iki üç günde patlar Allahın izniyle. Dişlerimize sahip çıkalım :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

İnşallah canım her ay bi atak derken dişe geldik çattık valla şunu da atlatayım gerisi kolay diyorum senin minik kaç aylık

Uffff ya sesli guldum kb. :joy::joy::joy::joy:
Benim kizin da cizgi seklinde berilendi ama ne zaman cikar bilmiyom 8 aylik bu arada. Bende hergun bakiyom ne zman cikacak diye .