Kizim 8 aylik oldu.
3,4 gundur oksuruyor. Gunduz oksurmuyor ama gecr oksuruyor .Aksam uykusuna geçişte oksurmeye basliyor neyden kaynakli olabilir ..Nasil gecer öksürüğü .
Ne kullandiniz .
Odanin camlari cogunlukla acik oluyor . Bebek uyuycagi zaman kapatiyorum ara ara lavaboya kalktigimda cali acip oyle gidyorum hava gelsin diye .
Kuru öksürük mu hasta değilse salyasi akiyorsa oda yapıyor öksürük şuan diş çıkartıyoruz arada salyasi genzine kaçıyor oksuruyo
Hirilti oluyir balgam var gibi ama gunduz de hic oksurmuyor anlamadim ki ..simdi burnuna fizyolojik su sıktım. Dis mi cikartiyor bilmiyom kucuk bir delik var dis etinin oldugu yerde 2 gundur uyumuyir da
Evet delik vatsa diş çıkartıyordur ilk diisnde bizimkide hastalandı soğuk şeyler çok verdim heralde ondan hiriltisi biraz takip et üç günü geçerse antibiyotik yazarlar
Bizimki bir aydır üç dişi ard arda patlattı ikisi daha boy vermedi önce delik oluşuyor sonra dış görünür sık sık kalkmalar bagirirak uyanma lar oluyor
2 gundur bizimki de oyle uyandiginda oynuyordu simdi ciglik atiyor resmen. Bu dis etinde delik olunca kac gunde cikiyor ..calpol versem bi sorun olur mu acaba
Ben dolaptan ciktigi gibi veriyorum yogurtu falan
Soguk diye beklemiyorum ondan mi yoksa cok fazla terliyor gece ustu acik da olsa terliyor ondan mi anlamadim.
Bizimki teki delindi bir hafta on gün ağladı durmadi sonra tam yarıldı sesini kesti bı kaç gün sonra yine başladı bu seferde öbürü delindi ama hala tam yarılmadi bir aydır ugrasiyorum üç tane dişle doğru duzgun uyku yok saat başı kalkıyor bagirarak
Gece bı yariis çığlık çığlığa sadece uykusumda böyle bagriyo gudnuzde mız mız ama gece zor oluyor anca memeyle sakinleşiyor sonra emziği tikiyorim ağzına emzile yatıyor üç haftadır burnumdan geldi
Soğuk yediğimdenolmuş olabilir ben cami aciyorim ona rağmen terliyor çok sıcak nisan ayında ilk iki dişini patlatti bilemedim emziig buzluğa koydum o gece hastalandı hiril hiril öksürük başladı öncesi de burnu akiyordu üstüne bide öksürük dış bizi majvetmisyi bir ay sürmüştü o iki dişi ve calpol bı işe yaramıyor pedifen iyi geldi bizimkne bir gece verdim o gece güzel uyudu ama sürekli vermemek lazım çok agriis olduğu da ver bir hafta on gün böyle gider eğer öbürleri de patlamazsa tabi
Genzi akiyodur gece oksuruyosa yastigini dik tut bacim burnu acik olsun odayi surekli havalandir. Su icir oksurunce. Dişte olabilir oda grip gibi degisik bisey yapiyo bazi bebeklere bizim ikincide cikdi ama bebemde perisan oldu 10 da yatti yarim saat once ciglik cigliga uyandi sakinlestiremedik agrisi var heralde uyku duzeni iyce bozuldu calpol verdimde salliyorum uyuymadida
Benim bebek de direniyir ..hatta 7.5 yatti aksam 8 uyandi . 10 geri yatti sen dusun onu da git gel git gel yaptim .oksuruk gelince emzirmeye calisyim yada su icirmeye calsiyom
Yastigi dik tutsamda benim kiz deki gibi uyuyor ben sag tarafa koyuyorum.o sol tarafa yatiyor ![]()
Ay en korktuğum sey diş bir de bir suru dugun var bugun bile dugun var da biz gitmedik ..diğerlerine esim mecbur gidecek evde tek kalcam nasil gececek bulmiyom da . Baya bir zormus ..disari desen ates dusuyor
Nasil olacak bilmiyom inşallah kolay atlatir bebekler ![]()
Ay bide benim bebek emzik almayi red ediyir ..o benim susturucumdu![]()
Diş olabilir ozaman bacim dis uyku duzeni bozuyo surekli uyandiriyo. Yastik dik olunca oksurugu olmuyo . Ben yastiksiz yatiriyom kiz yatmiyo yoksa donecem diye yastikla bogusuyo yuz ustu yatiyo duz yatmiyo yastikda rahatsiz ediyo hanfendiyi bu kizlar bi alem atesine bakar ol bacim bilemezsin bi anda ateslenir
Acaba bnmkide mi diş anlamadım ki uykusuz geçen hafta pzardan beridir önceden besige koyduğunda ağlamaz uyurdu kesik olurdu arada şallar emzirir uyuturdum kacgundur besige koyuyorum yaygarayi basiyo .sürekli uyanık aimdi. Salya hiç yok. Eller arada ağızda birşeyleri ağzına goturuyo. Emerken bazen birşey oluuo sanki birakiyo kendini geriye atiyo uykuya goturuuorum . Dediğim gibi salya yok. Emerken eli saçında saçını cekistiriyi bildiginiz cikariyo.arwda iki gündür işaret parmağını kulağına iki defa götürdü yanaklarına arada vuruyo. Ben birşey anlamadım bu bnmind3n diş değil gibid3 ne olabilir acaba delircem
Bakiyom bakiyom 36,5 hep .
Benimki de yastigi sevmiyor o kadar degsiik yatiyor ki
Bu video arkadasima atiyordum ..simdi daha ince seyler ortuyom ustune ama yine ustu acik yatiyor. Ve yatakta savas aciyor
Benim bebekte de salya yok ve emzrken hep saclarini ceker bu ara kulaklarini da cekiyor baş ağrısı olabilir ya . Diş eti dibine bak delik veya kaparcik var mi bizimki igne deligi gibi delinmis . O yuzden huysuz ..Belki sizinki de yakin zamanda delinir vakti geldiyse ..
Bizimki zibinla yatiyo kan ter icinde kaliyo.yoksa ustunu hic ortturmuyo uyuyunca ortuyom tepiyo geri . Kiz kurtlu bunlar valla ayni bizmkide dort donuyo uyuyana kadar