8 aylık diş yok

Kızlar selam 8 aylık diş yok daha normal mi

18 aya kadar normal diyen doktorlar var benim kızımda haftaya 8 aylık olacak bizde de yok henüz.damak kasinmasi ve salyasi çok fazla yakın zamanda gelir diye ümit ediyorum

Normal canım bizde 9,5 aylık ama gelen giden yok doktor çok yakın zamanda patlar dediği halde

Bizde de çok fazla kaşıntı salya var diş etleri kabardı ama yok daha bise

Ay çıksa da rahatlasalar

Normal benim ilk iki çocuk 8 aylıkken çıkarmıştı buda 7 ay 25 günlük patladım patlayacam diyo elime geliyo yavaştan

Vallahi canım biz doktor yakın dedi 8 aylıkken gitmiştik 10 aylık olacak ayın 27 ama diş falan yok jabarma diş çizgisi oluşmuş durumda sürekli kuçak çok mızmız oldu valla herşeye ağlıyor şuan babasında yine mızmız onun dişler çıkana kadar benim ki dökülecek :joy:

Normal. Bizim 11 aylıkken 1 diş çıkmaya başladı. Simdi 1 yaşında üstten 2 dişi birden çıkıyor.

Gerçekten öyle sürekli aglma sürekli kucak benden hiç ayrılmıyor gerçekten bizim dişlerimiz dökülecek :joy:

Uzun bir süre diş ağrısı cekecz yani

Valla nasıl bi şey artık gelsin çok yoruldum durup dururken ağlamaları babası yanında ama umrumda değil ben gittiğim an kıyamet kopuyor 2,5 ayımız var 1 yaşına girecek inşallah o zamana kalmaz da çıkar ataklardan daha zor onun en azından bi süresi var bu sonu belli olmayan bi yol sanki

Maalesef öyle :neutral_face:

Ne kadar geç o kadar iyi diyorlar daha sağlam oluyormuş öyle diyorlar

Evet öyle diyorlar. İnşallah dedikleri gibidir

Normal tabi her coxuk bir olmaz bnmki tam 10 aylik daha yninpatladi ustten

Ne kdr gec cikarsa okdr iyi olur disi

O kadar haklsnz ki insanın Sabrı bile kalmıyor bazen

E bizim dişler ne olack :joy:

Valla öyle 2 gündür iştahı da yok 30 mama zor içiyor dün öğlen zor 2,3 kaşık yedi bu saatte kadar yemekte yemiyor napacam bilmiyorum diş mi ypksa sıcaktan mı uykusuzluk yordu beni

Bilmiyorum ama benim kızım beş aylık diş etleri beyazlamis