8 aylık kontrolü

Arkadaşlar merhaba beş gün sonra sağlık ocağı kontrole çağırdı parmağından kan alınacak dedi korkuyorum bende nasıl olucak ne için alıyor lar aşı da varmı bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen

Neden 8 ayda ki acaba benim bildiğim kadarıyla 9 ayda aşılar oluyor ve kan alınıyor. Demir ve vitaminlerine bakmak için çünkü doktorumuz öyle demişti bize şuan 7 aylık kurban bayramında sonra gidecez bizde inşallah

Parmağından mı alınacak kan bize öyle söylendi şu an tam 8 ay 4 günlük kontrolümüzde 5 gün sonra

Bebeğin gelişiminde bir sıkıntı yoksa doktor aylık kontrolü için gerek duymuştur inşallah bir sıkıntı çıkmaz

Yok çok şükür gelişiminde bi sıkıntı yok :blossom:

merhaba canim hic bizde parmaktan kan falan almadilar aramadilarda 9 ayda aşısı vardi sadece 9.ayda asisni yaptirdim birsonraki aşı 12.ayda olacak

Kan alınmadımı hiç sekiz veya dokuz aylıkken

8 aylikken zaten istemiyorlar 9 aydan dolduktan sonra istiyorlar ben onu bile yaptirmadim canim gunluk pekmez tahin d vitamini demir vitamini kullandigi icin yanaklar kipkirmizi e ayak kirmizi kan fazlaligi var biliyorum yani sagliklida o yuzden yaptirmadim tahlil gerek duymadim