9-10 aylık anneler günde kaç bes değiştiriyorsunuz

Bebeğim göğsümü hep isteyerek bırakıyor ama kakişini yaparken hala zorlanıyor ve hep katı . Siiznde böyle mi sütüm mü az acaba ?
Zaten gğndğz en fazla 4 kez emiyor artık ve ek gıda

Bizimki de zor yapıyor kakasını, genelde katı gibi oluyor. Bazen 2 günde bir yapıyor. Hala alt gazını çıkarmakta zorlanıyor geceleri. Sadece anne sütü alıyor. Genelde kendi bırakıyor emmeyi. Kilo alımı iyiyse sütünüz yetiyordur, hem ek gıda da alıyorlar çok şükür.

9ay 10günlük kızım bu arada.

Bilmiyorum sanki emeklemeye başladıkça daha bir zorlanıyor bizim kız :smirking_face: Karnı yere geliyor üşütüyor mu bilemedim. Çok sık kalkıyor geceleri, acıktığı için kalkmıyor sürekli ağlamaklı :sleeping_face::sleeping_face:

Bizimki kıvranıyor gibi gazını çıkaramıyor, ya da uğraşmıyor ağlıyor. Gece uykusu denen bir şey kalmadı valla​:sleeping_face::sleeping_face:

İki dişini çıkardı tamam artık rahatlamıştır dedim ama devam ediyor galiba. Sürekli eli ağzında