9 ay aşisi sonrasi

Merhaba anneler kizim cuma gunu 9 ay asisi oldu. Dunden beri oksuruk burun akintisi ateş halsizlik surekli aglama ek gida ve mama reddi var asiyla bi alakasi varmi yoksa hasta oldu ikisi bi mi denk geldi anlayamadim bu asiyi yapturanlarda sonrasinda bunun gibi sikayetler oldumu

Geçmiş olsun benim oğlumda haftaya olacak alerjik bebeklere yapılmıyor Muş bu aşı benim oğlum tüm asilarda ateşlendi hep ama ertesi günü başlardı ve üçüncü günü sona ererdi ateşi seninde üç gün olmuş aslında belirtiler bitmiş olması lazımdı belki hastalanmistir cnm ama yinede bilmiyorum belki vurulup başına gelen varsa yazar 6 ci aY assinda. Sonra bizinkide hastalanmisti öksürük burun akintiis doktora sormuştum aşıyla alakası yok dedi

Evet alerjik bebeklere yapilmiyomus canim bizde yokda valla anlayamadim asidada oksuruk burun akintisi olmaz dimi ama yan etkimi yapti yada gercekden hastami anlamadim burnu ara ara akiyo oksurukde cok az . Size yapmiycaklar yani asi dimi peki nolacakki onun yerine bisey falanmi veriyolar acaba

Bİzimki etkilenmedi canım hiç

Kimse bana sormadı valla alerjik mi diye doktorumda uyarması sen yaptırdınmi canım

Hasta oldu sanirim canim ya az oncede kustu cunki aksam esim gelsinde bi goturucem

Kıyamam ya şu sıcaklar maf etti çocukları

Cnm bana hemşire en son yumurta yedir bişey yapmazsa yaparız demişti şuana kadara bosey olmadı gerçi az yiyo aşıya gelince konuşuruz yine dedi haftaya belli olacak iste

Geçmiş olsun bizimkide kusuyrodu normalde bugün daha çok kustu havalar allak bullak çok aşırı sıcak bu sene

Kalabalığa falan girdimi genelde salgı m var diyorlar