Merhaba anneler kizim cuma gunu 9 ay asisi oldu. Dunden beri oksuruk burun akintisi ateş halsizlik surekli aglama ek gida ve mama reddi var asiyla bi alakasi varmi yoksa hasta oldu ikisi bi mi denk geldi anlayamadim bu asiyi yapturanlarda sonrasinda bunun gibi sikayetler oldumu
Geçmiş olsun benim oğlumda haftaya olacak alerjik bebeklere yapılmıyor Muş bu aşı benim oğlum tüm asilarda ateşlendi hep ama ertesi günü başlardı ve üçüncü günü sona ererdi ateşi seninde üç gün olmuş aslında belirtiler bitmiş olması lazımdı belki hastalanmistir cnm ama yinede bilmiyorum belki vurulup başına gelen varsa yazar 6 ci aY assinda. Sonra bizinkide hastalanmisti öksürük burun akintiis doktora sormuştum aşıyla alakası yok dedi
Evet alerjik bebeklere yapilmiyomus canim bizde yokda valla anlayamadim asidada oksuruk burun akintisi olmaz dimi ama yan etkimi yapti yada gercekden hastami anlamadim burnu ara ara akiyo oksurukde cok az . Size yapmiycaklar yani asi dimi peki nolacakki onun yerine bisey falanmi veriyolar acaba
Bİzimki etkilenmedi canım hiç
Kimse bana sormadı valla alerjik mi diye doktorumda uyarması sen yaptırdınmi canım
Hasta oldu sanirim canim ya az oncede kustu cunki aksam esim gelsinde bi goturucem
Kıyamam ya şu sıcaklar maf etti çocukları
Cnm bana hemşire en son yumurta yedir bişey yapmazsa yaparız demişti şuana kadara bosey olmadı gerçi az yiyo aşıya gelince konuşuruz yine dedi haftaya belli olacak iste
Geçmiş olsun bizimkide kusuyrodu normalde bugün daha çok kustu havalar allak bullak çok aşırı sıcak bu sene
Kalabalığa falan girdimi genelde salgı m var diyorlar