9.ay atağı

9.ay atağından delirmeden çıkan var mı ? Çocuğum resmen başka birine dönüştü :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 gün önce 9 ay bitti. Pardon ben de bitmiş olabilirim biraz :sweat_smile: üst dişleri çıktı uyku bozuldu. Şimdi tekrar düzene giriyor gibiyiz . Düzen dediysem gece yine kalkıyor baya 3 e indi sadece :smiling_face_with_tear: Bu sefer de pek ek gıda yediremiyorum. Ve çook hareketli . Emekleme yok resmen koşma var :sweat_smile: geleceğin atletini büyütüyor olabilirim :sweat_smile: :person_running:t2:

Ya ek gıda konusunu hiç söylemiyorum bile ağzına bir şey veriyorum tükürüyor yani ne verirsen vereyim ama bu şekilde :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Oyun yapmıştır iyice. :sweat_smile: Geçer inşallah ya. Uyku düzeni nasıl sizin

Yani maşallah suanlık bir sıkıntımız yok ama uykusu geldiği an direk uyutmak lazım yoksa mızmızlıgından geçilmiyor

Aynen öyle bizim de. 3 saate 1 geliyor uykusu . Hâlâ gündüz 3 uyku yapıyor. Aslında onu soracaktım.