9.ay atağından delirmeden çıkan var mı ? Çocuğum resmen başka birine dönüştü ![]()
![]()
![]()
3 gün önce 9 ay bitti. Pardon ben de bitmiş olabilirim biraz
üst dişleri çıktı uyku bozuldu. Şimdi tekrar düzene giriyor gibiyiz . Düzen dediysem gece yine kalkıyor baya 3 e indi sadece
Bu sefer de pek ek gıda yediremiyorum. Ve çook hareketli . Emekleme yok resmen koşma var
geleceğin atletini büyütüyor olabilirim
![]()
Ya ek gıda konusunu hiç söylemiyorum bile ağzına bir şey veriyorum tükürüyor yani ne verirsen vereyim ama bu şekilde ![]()
![]()
![]()
![]()
Oyun yapmıştır iyice.
Geçer inşallah ya. Uyku düzeni nasıl sizin
Yani maşallah suanlık bir sıkıntımız yok ama uykusu geldiği an direk uyutmak lazım yoksa mızmızlıgından geçilmiyor
Aynen öyle bizim de. 3 saate 1 geliyor uykusu . Hâlâ gündüz 3 uyku yapıyor. Aslında onu soracaktım.