Doktorumuz 9.ayda kan tahlili yapılacağını belirtti sizler de yaptırdınız mı ? Vitaminlerini öğrenmem için iyi bir şey aslında ama kıyamıyorum da damar yolu hemen bulunamazsa falan diye düşündüğümde acaba gerek yok mu diyorum
Canım benim bebeğimde 2.5 ve 4 aylıkken kan alındı elinin üzerinden hemen buluyorlar damarı korkma
Yaa umarım öyle olur canım benim ![]()
Hatta seni biraz daha rahatlatayim bebeğim hiç ağlamadı bile sen gergin olursan onu hissede ağlar sen rahat ol ki o da rahat olsun ![]()
Ben 9 ay aşısında aile hekiminize sordum bu ayda kan alınması gerekiyormuş diye. Küçük bebekte damar yolu bulup kan almak zor oluyor zaten bebeğinde kilosu yerinde kansızlık olacağını düşünmüyorum gerek yok dedi. Ama bende arada kaldım kilolu insanlardada kansızlık olabiliyor çocuk doktoruna randevu alıp gitsemmi bilemiyorum. Bizim burda şehir hastanesi var hemşireler hep küçük küçük deneyimli değiller yani damar yolu bulana kadar çocuğumun canını çıkarırlar.
Ya canım aile hekimine hemşire banada dedi aynısını bende dedim 2.5 aylıkken kan alındı bu bebekten 4 aylıkken mi alınmıyor dedim ben zorladım aldırdım iyi ki de aldirmisim kan değeri düşük çıktı sen onlara bakarsan hiç kan almazlar anca 1 yaşında alırlar bunlar uğraşmak istemiyor bildiğin
Yaaa teşekkür ederim ![]()
![]()