Bu istege mi bağlı yoksa zorunlu mu bebeklerde kan almalari sıkıntıli damar yolunu bulamıyorlar bir saat bebeğimin acı çekmesini istemiyorum yani sağlık ocağı 9. Ayda kan alınacak diye söyledi ama napmali
Siz bilirsiniz ama.ben 9 ayda verdirmedim 1 yaşda da kan aliniyo ozaman bakdirdim bi skntida olmadi hatta doktorumuz 1 yaşda bakalim kanlarina dedi
Ya bir kere de damarı bulamıyorlar çocuğu delip delip duruyorlar içim acıyor öyle de
1 yaşta tekrar mi istiyorlar
Benimki beş günlükken yoğun bakımda yattı bir hafta sürekli kan aldılar serum taktılar elinde hep iz kaldı baktıkça bile için parçalanıyor hala daha sonra bir kere de çok kusuyor diye acile gittik orada da iki üç kere deldiler yavrumu o ağladıkça ben ağladım dayanamıyorum acı çekmesine bazı şeyler iyilikleri için evet ama bilemiyorum
Hem 9.ayda hemde 1 yaşında yaptırdım. Oğlumun da damarı zor bulunuyor çok ağlıyor ama onun sağlığı için sonuçta. Değeri düşükse falan her zaman erkenden önlem almak önemli bence.
Soyle bisey var parmaktan da kan alınıyor direk damar bulma derdi yok seker hastalarına yapılan gibi incecik uclu iğne batirilip minik kan akıyor onu aktarıyor gönderiyorlar bizim doktorumuz ozelde takipli o yüzden ozeller mi yapıyor hepsi bilemiyorum da sadece ozelde tahlili yapıp kendi doktorunuza sonucu goturebilirsiniz ücreti cok makul 200 300 tl olması lazım o aralarda çocuk farketmiyor bile sinek ısırığı gibi olsa gerek oyle de yapabilirsiniz keşke devlette bebeklerde bunu yapsa insan kıyamıyor evladına anlıyorum sizi
D vit artık 2 yaşa kadar kullanın diyorlar. 1 yaştan sonra 600 ünite kullanılıyor. Bizde kesmedik devam ediyoruz özellikle sonbahar, kış aylarında verilmeli.
Ben 7. Ayında verdimdim çok iştahsızdı değerleri düşmüş olabilir dedim doktorumuzla konuşunca 9. Ayda alıyoruz zaten ama istiyorsan alalım dedi bende istiyorum dedim iyiki de aldırmışım demiri çok düşük çıktı zaten Demir ilacı kullanıyorduk ama en azından bildim artık yemeklerini de ona göre yapmaya özen gösteriyorjm bence kontrol ettirmek daha doğru farklı bir değeri de düşmüş olabilir B12 vb vb gibi en azından ona göre hareket edilir
Bizde anestezi için vermiştik onun sevdiği bi şarkı var klipli olarak dinlemeyi seviyor. Kan verirken onu açtık çok şükür dudak büzüp ıımmm yaparak atlattı. Ama grip olduk ameliyat ertelendi herşey başa sardı. Şimdi pazartesi gidip tekrar anestezi için kan vereceğiz şuan 9 aylık. Çocuk doktoruna da o değerleri gösteririm . Şimdiden onun gerginliği sardı beni . Kan vermek gerçekten çok geriyor beni . Allah iyi hemşirelerle karşıaştırsın da hemen damarı bulsun diye dua ediyorum sürekli bi malum damlatma yoluyla kan alıyolar işlem uzun sürüyor daha da geriliyorum
ama bence sende sevdiği oyuncak varsa o şekil oyalayabilirsin. Kımıldamadıklarında damar yoluna çabuk giriyolar. Bizimki o yğzden direk bulmuştu damarı . Şarkıya bakarken kıpırdamadı
İnşallah değeri normale döner bir an önce
Allah sağlık versin bütün bebislere![]()
Bende 9 aydak kan verdırdim değerleri cok hafif düşük çıktı ılacla yukselttık bızımkı maasallah metanetli bır bebek sesı bıle cıkmadı ıkı kez denediler hemde ![]()