Merhabalar
Oğlum yarın 9. Ayına girecek. Sağlık ocağından hemşiremiz aradı. Bizim takvimimizde yok ama isteğe bağlı şekilde 9. Ay kızamık, kabakulak aşısı yapiliyor. Yaptırmak ister misiniz diye sordu. Sizler bu aşıları yaptırdınız mi ?
ben yaptirdim canim hicbir sıkıntısı yok daha direncli oluyor bağısıklıgı yaptirin derim![]()
Takvimde yokmuymus 6. Ay asisi olurken hemsiremiz 9 ay asisinda gorusuruz dedu biseyde demedi
Biz de yaptırmayı düşünüyoruz. Ücretli mi peki aşı ? Çünkü hemşire kurumsal kampanya gibisinden bir şeyler söyledi. Aşı siparişini verecekler bizim için.
Bize de diğer aşınız 10. Ayda demişti. Hatta bana çok geç gelmişti. Bu aşı için aradı. Temmuz 22 si gibi olacağız aşıyı
Bende yaptırdım canım hatta 9. Aya girmeden yaptılar takvim açılmış dedi 1 hafta olacak sanırım yaptıralı sorun da olmadı Şükür
Sorun olmamasına sevindim
peki aşı ücretli mıydı ?
Her sağlık ocağı aynı değil galiba banada doğum gününden bı gun önce gorursuruz dedi
Banada oyle dedi 9 ay asinda gorusuruz dedi yaptirdim
Ucretsiz cnm
Saglik ocagiyla alakali degildir canim ya aşi bu sonucda ucretli asida bile arayip soruyolar yaotiracakmisiniz diye bilemedim ki
Yok hayır saglık ocagında ellerinde oluyor ücretli degil ücretsiz yapılıyor
Bize de isteğe bağlı olduğu söylendi
Neden isteğe bağlı diyorlar acaba madem gereksiz komple çıkarsınlar takvimden, bize hiç öyle söylenmedi direk aşı için tarih verildi çok enteresan gerçekten
Ben de yaptırıp yaptirmama konusunda kararsız kaldım aslında. Hemsireye ilk onay verdim. Ama aile hekimi tanıdığımız var aile dostumuz. Bir ondan bilgi alıp ona göre yeniden karar vereceğim.
Evet her sağlık ocağı farklı işliyor bu konularda
Bizim ellerinde yokmuş siparişini vereceğim dedi. Aşı için de kurumsal kampanyadan falan bahsedince ücretli olacağını düşündüm ben de.
Yok canım devlet aşısı ücretsiz
Ben yaptırdım bir sorun olmadı
Normalde kızamık aşısı bir yaşta varmış zorunlu olarak. kızamık vakası artınca 9. ayada isteğe bağlı olarak koymuşlar. Önlem amaçlı yani. Ama yaptırıp yaptırmamak kişiye kalmış. O yüzden söylem farklılıkları oluyor. Bende yaptırdım. Yumurtanın beyazını yiyip yemediğini soruyorlar aşının içinde aynı etken madde varmış alerji yapmaması için.