9 ay sürekli ağlama

Kızlar kızım 8 bucuk aylık. Zaten hep huzursuz ağlak bi bebek ama son 15 gün ömrümden 15 yıl çaldı. 1 hafta önce ateşlenmişti şimdi iyi çok şükür ama her yeri kızamık gibi kızarık doktor ateş sonrası tepkime oldugunu söyledi . Ama asıl sorun sürekli ağlaması. Uyanık oldugu her dakika ağlıyor. Hiçbişeyden mutlu olmuyor. Kucagımdan bıraktıgım an yırtıyor kendini. Benim sürekli ayakta durup onu gezdirmemi ietiyor. Eskiden oynadıgı oyuncaklara dokunmuyor yürütecine binmiyor ekgıda yemiyor. Sürekli ama sürekli ağlıyor hemde çok şiddetli. Artık napacagımı şaşırdım beynim şişti dayanamıyorum. 9. Ayda da mı atak zıkkımı var yoksa bu cocuk beni delirtmek icin mi böylw? Nolur geçici bi süreç deyin ben artık çatıdan atlıcak raddeye geldim. Bu arada 3diş patlattı 4. De patlamak üzere ve sık sık ilaç sürüp ağzını rahatlatıyorum dişten. Bu kadar ağlaması manasız geliyor..

bi yerimi agriyoki acaba atakda olabilir

Calpol de veriyorum ağrısı vsrsa geçsin diye ama malesef aynı

Diş olabilir maalesef biz de geçiriyoruz…hatta yeniden diş çıkarıyor üst önlerin yanindakiler…bu süreç baya uzun sürecek gibi ya sabır ya selamet diye diye geziyoruz evde :face_holding_back_tears: ne emekleme var ne yürüteçte durma. Çok zor uyuyor uyku gözünden akarken. Oyuncakları bile eline alıp alıp atıyor ayyynısı… Çare park..biraz sakinliyor açık havada.

Havalarda öyle sıcak ki nasıl cıkarıcaz bilmiyorum :cry:

4 5 6 civarı bakın isterseniz havaya ona göre şapka filan takıp çıkarıyorum ben. Gölgede parkta oynayan çocukları izliyor bir iki sallıyorum öyle meyveli yogurdunu yediriyorum açık havada güzel yiyor :smiling_face:

Bugün deneyeceğim inşaAllah sakinleşir biraz :heart: