Ablama hediye almam lazim ama karar veremiyorum.akliniza bisey gelirse soylermisiniz.
Ne ixin dogum gunu filanmi
Evt dogum gunu var ablacigim
Sana da gecmis olsun dinlen bolbol
Tesekkur ederim canm bnm saolasin canta alabilirsin
Ne lazım ona bence onun işine yarar bişi al daha ıyı
Abla işine yarayacak bişey iyi olur tabi ama ben kendi fikrimi söylüyorum şahsen evim için değilde benim için alınan biseye daha çok mutlu olurum . Takı alabilirsin seviyorsa kıyafet degilde böyle resimli hediyelerden yapabilirsin öyle şeyler daha çok mutlu eder sanki ona özel olan şeyler .
Yani ben böyle isterdim şahsen
Çay seven biri ise çay makınası tam onluk
Kahve makınasıdamı oluyor bu çay var bunun ıcınde
Cay i cok seviyo evt bacim benim aklimdaki de o
Onu alın o guzwl mısafır ıcınde pratik hemen hazır oluyor gule gule kulansın hedıyenız guzel zaten bız kardeşler bırbırımıze ne alsak mutlu oluruz
Haklisin canim
Biz ablama önce ki doğum gününe altın kolye almıştık ince zarif bir şey bu doğum gününde de oğlunun baş harfini aldık altın onu kolyenin yanına taksın diye

