1 buçuk ay once eşimle ilişkiye girdik zorlama oldu ve o gunden veri özel bölgemde ağrı oluyor yürürken,otururken,ne yakarsam yapıyım hep ağrıyot ve rahatsız ediyor ağrı olduğu içinde kendimi sıkıyorum ıkınıyorum geçicekmiş gibi ama geçmiyor idrarımı yapıyorum yakıyor ve idrar kaçırıyorum ıkındığım için 4,5 saat böyle ağrıyor sonra geçiyor sonra aniden tekrar geliyor artık çok yoruldum ne uyuyabiliyorum nede başka bişey yapabiliyorum doktora gittim kan tahlili ve idrar tahlili ayrıyeten gebelik testi yapıldı idrar testleri normal hepsi kanımda sadece demir eksikliği gebelik testi 1 çıktı hiçbirşey yok ve 6 gündürde regl olmadım çok yoruldum doktor muayene etti ama bişey görmedi sadece sıvı olduğunu ve regl öncesi böyle olabileciğini eğer regl olmazsam kist olabileceğini söyledi ama kimse ağrıma çözüm bulamadı yaşayanlar varsa yardım edin nolur
Ürolojiye gitmenizi öneririm bir de. Ultrasonla bakılsın. Belki de mesanede bir sıkıntınız vardı onu tetikledi. Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim.
Ultrasonla bakıldı sıvı var ya adet olacağınız için yada kist var dendi kendimizi kötüye yormayalım adet olmanızı bekleyelim dedi doktor idrar kültürümdede bakteri çıktı idrar yolu enfeksiyonum varmış
Tuvalet sırasında ya da sonrasında olan ağrı genelde enfeksiyon işareti zaten. Geçmiş olsun inşallah tez zamanda geçer. Ben de çok sık idrar yolu enfeksiyonu olurum. İlaç da kullanamıyorum bitkisel çaylar hafifletiyor.
Teşekkür ederim