Acil desteeek

Hamileyken cok zor bi surec gecirdim ve tek tuk sigara iciyordum. Simdi emziriyorum ve cok fazla sikintim var birakamiyorum. Bebegim 3 aylik oldu. Ve cok mukuslu bi kakasi var ustelik kendisi asla yapaamiyor. Cok huzursuz ve saatlerce agliyor. Zeytinyagi ve pamukl uyari vererek yapabiliyor sadece. Sigarayi birakmak icin cabaliyorum.benimle ayni dertte olan birileri nasil cozdunuz ? Kakasini yapamamasi normal mi

Mama mi tüketiyor anne sütü mü. Eğer anne sütüyle besleniyorsa günde bir kaç kez yapması lazım aslında. Birde mukus süt alerjisinden olabiliyor ama sadece belirti olarak mukus varsa alerji demek zor olur. Başka belirtileride var kakasinda kan gibi ciltte döküntü gibi vs vs. Onu gaita testi yaparak söylüyor doktorlar alerji mi değil mi diye. Birde burun geniz akıntısı varsa o da salyali şekilde mukus gibi görünebiliyolar yutuyolar çünkü. Yinede Dr götürmende faydası var

Bende sigara kullanıyordum ve asla bırakamayacağımı düşünürdüm zararlarını biliyordum ama kendim için bırakamıyordum çocuk düşününce kendimi pisikolojik olarak ayarladım ben anne olacağım ve bu zararı ona vermeye hakkım yok diye ve bıraktım sonrasında hamile kaldım ilk aylar sıkıntılı geçti bir kaç kere stresten içtim ama hep vicdan yaptım araştırırsanız çocuğa etkisi fazla,doğum yapayım yine içecem düşüncesi vardı aklımda okadar canım istiyordu ve hastaneden eve gelince hemen içtim bir tane​:face_with_hand_over_mouth:sonrasında emzirirkenki zararı araştırdım mucizevi bir nimet olan süt çocuğa zehir olarak geçiyor yazısını okuyunca tekrar kendimi çocuğumu düşünme konusunda ikna ettim ve asla içmedim uzun lafın kısası kafanda bitirirsen kendiniz için bırakamasanız bile çocuğunuza kıyamazsınız mukus sigaradanmıdır bilemem ama her şekilde zararı geçiyor çocuğa ve ne sıkıntı yaşarsak yaşayalım bir dakikalık içecek sıkıntıyı stresi geçirmeyecek ama zararı çok olacak naçizane tavsiyem çocuğunuzun nur yüzüne bakın zaten içmezsiniz :smiling_face_with_three_hearts:

Canım zaten bebek anne karnında o nikotini almış olduğu için emzirirken bununla ilgili bir sorun yaşayacağını düşünmüyorum çünkü o nikotine alışıyor bebek benim bir arkadasim hamileyken sigara içti emzirirken de içiyordu bebek o tada alıştığı için sigara icmediginde emmiyordu o nikotini istiyordu