Acil lütfen

Kızım 8 buçuk aylık geceden beri ne zaman uyusa 10 dka geçmeden ağlayarak uyanıyor iyice kendisine gelene kadar ağlıyo acile götürdüm röntgen çektiler bağırsakları dolu dediler poposuna krem gibi bişi sıktılar kakasını yapar şimdi dediler ama geceden beri çok az sıçtı sebebı ne olabilir acaba

Diş sancisi falan olabilir mi. En son ne zaman tuvaletni yapti peki kabiz mi

kuru kayısı kaynat ez yedir icine azda zeytinyagi koy

Anne sutumu veriyorsun mama mi
Benim oglan da surekli kabizlik yasiyordu
Mama veriyorsan 5 damla damla ilac koy
Bagirsagini yumusatmak icin.
Mamayi sulandararak ver dedi mesela 6 kasik yerine 5 kasik.
Eger emziriyorsan sudunu sag siseye ayni sekilde siseye koy.
Hastanede klisma vermisler cok faydasi olmaz
Ucunda ki kakayi yumusatir sadece
Sana daha yukari lazim.
Ve kesinlikle bisiklet hareketi.
Ve saat seklinde hareket al degistirir gibi bacaklarini birlestir.

Yaban mersinide kabizliga iyi geliyor

Sen kabızsan ve emziriyosan sen durumun farkina varmadan o etkilenir. Cunku bizim sindirim sistemimizle onlarinki ayni hizla calismiyor. Onlarin sistemi bizden ×2 hızla calisiyor. Kendine dikkat et. Kabız olma kabızsanda dupalak filan iç seni bozmadan sütünden bebegi bozar Aynı konuda bircok soru vardı forumda incele oradaki tavsiyeleri bence​:smiling_face_with_three_hearts: birde yaban mersini için; allerjik etki yapacakmı,kuvvetli gelecekmi önden sen ye emzir bekle birgün filan yanetki gormezsen öyle bebege ver ve az miktarda ver bence yine gozlemle bisi olmazsa öyle normal besle

Hallettin mi bilmiyorum ama benin kizim da 7 ay 22 günlük az zorlansa kuru kayısıyı haşlayıp az yoğurtla ezip veriyorum iyi geliyor tsiye ederim