Acil yardım eder misiniz

Biliyorum burdan böyle bir şey istemek ne kadar doğru ama mecbur kaldım. Bir tane erkek bebeğim var ve şuan 38 günlük ve şuan Yenidoğan kıyafetleri küçük gelmeye başladı. Eşimin de işleri şu ara iyi gitmiyor ve maddi açıdan zor durumdayız. Benim bebek kıyafetine ihtiyacım var özellikle de 1-3 ay ve 3-6 ay arası erkek bebeği kıayfeti. İnanın bunları buraya yazarken utanıyorum. Elinde olan ve vermek isteyen var mı acaba ? Bu zamana kadarki kıyafetleri de annemin arkadaşları çevreden toplayarak buldular onlara da demeye utanıyorum.