17 aylik 10 kilo olan erkek bebeğim var. 1 haftadir gece uyutuyorum sabah uyandığında zibini altı üstü hepsi çiş oluyor. Bezi dışına taşıyor. Dönmeyi öğrendiğimden beri hep yuz üstü uyumayi sever çok nadir sırt üstü uyur. Ama hic olmazdı. Bezi Sleepy 5 numara 11-18 kilo arasi bebeklere icin olani kullanıyoruz. Daha oluyor ama neden 1 haftadir kaçırıyor anlayamıyorum. Yaşayan varmı ?
Var. 8 aylığız ve sleppy nin 4 numara maxiyi kullanıyoruz ve bebeğim de yüz üstü dönmeye başladı ara ara bizde ıslak uyanıyoruz. Ben bezden kaynaklandığını düşünüyorum. Elimdeki bitsin numara küçültüp tekrar bakacam yine aynısı olursa bez değiştirecem sanırım![]()
![]()
Benimde bebegım 14 aylık arada sızıyor prima kullandığım halde gece esim uyumadan once mama verıyor bende aksam uykusuna geçerken veriyorum degısmesıgım ıcın gece arada sızıyor
Benim kızım da 15 aylık 13 kilo 6 numara kullanıyor ama biz uzun süredir 6 numara kullanıyoruz yani belki 11. Ayından bu yana diyebilirim bence siz bez numaranızı büyütün bir deneyin yani en azından yoksa ben çok memnunum bezimizden binde bir olmuştur böyle dışarı taşma o da cidden 1 defa oldu
Biz Molfix kullanıyoruz ilk doğduğundan beri. Pahalli diye daha uygun olsun sleepy alalım dedik bı paketi zor bitirdim çocuk her gece ıslanyodu çamaşırı sürekli çiş sizdryordu biz memnun kalmadık tekrar molfixe geçtik.
Benim oğlan da öyle ama bezden kaynaklandığını düşünmedim hiç bende sleepy 4 kullanıyorum yüz üstü yattığı günler muhakkak taşıyor ama sırt üstü uyuduğu günler taşmıyor
Sırt üstü yattığı günler bezi dolu dolu uyanıyor ona rağmen taşmamış oluyor ama yüz üstü uyuduğu zaman mesela uyuyoruz gece uyanıyorum 3 saat geçmiş yüz üstü uyuyor düzeltip üstünü örteceğim zaman bakıyorum ki taşmış bile ![]()
Evet bizimde oyle, sırtüstü uyursa tasmiyr ama yuz üstü sadece on kısım doluyor ondan sanirim. Yksa hic olmuyordu kilo da almadi ki bez kucuk geliy desem