Bugün aşı olduk şuan ateşi 37.7 ateş düşürücü vermem gerekir mi bilgisi olan acil yazabilirmi?
Bence verebilirsiniz en azından rahat uyur. Bizde aşıdan sonra ateş olmadı pek ama diş için huzursuz veya ateşli olursa calpol verin rahatlasın demişti doktor.
Cevapladiginiz için teşekkür ederim şuan 4 aylık yarım çay kasığımı veriyim 1 mi?
Rica ederim
onu tam bilmiyorum kutuda bilgi yazıyordu sanırım aylara göre verilecek miktar ile ilgili.
Anladım şuan yarım kaşık verdim
Kilosunun yarısı kadar misal 6 kiloysa 3 ml verilecek diye biliyorum. Bizde bugün 1 yaş aşısı olduk hemşire önlem amaçlı ver dedi ama takip ediyorum ateş olmadan verilmesine pek sıcak bakmıyorum ateş çıkıncı ilk ılık kompers ılık duş düşmüyorsa verilmeli
Kilosunun yarısı kadar vermen gerekiyor yoksa boşa vermiş olursun ateşi devam ederse 4 saatte bir calpol verebilirsin