Doktor göğsüm için mantar kremi vermişti gece yatmadan önce sürdüm üzerini peçete ile kapattım. Yorgunluktan yıkamayı unuttum ve o şekilde bi beş dakika bebeğimi emsirmişim gece farkedince hemen yıkadım ama çok korkuyorum Bir şey olur mu bebeğime bilgisi olan varsa lütfen yazsın
Kremin içeriğini kontrol edin zararlı olabilecek made var mı diye bence
Kremi surdukten sonra kac saat gecmisti ki, kalin bi tabaka halinde mi surdunuz yani tamamen emilmis olma ihtimali yok mu? Eger mutlaka kremden bebeginiz emdiyse bi doktora danisin.