Adet bu şekilde mi oluyor

Kızlar bebeğim 7ay 14 günlük hiç adet olmadım doğumdan sonra bugün ıslaklık hissettim dışardayken eve geldim akıntı sandım afedersiniz çamaşırım full kahverengi olmuştu adetleri aşırı ağrılı geçirirdim doğumdan önce şuan ağrım fln da yok sezeryanla oldu bu arada doğum sonrası adet bu şekilde mi oluyor acaba bilen yazabilir mi

İlk adet rengi camur gibi oluyo cok afedersiniz. Ve yogun oluyo bende sezeryan oldum oyle olmusdu ilk adet

Yaa demek adet olmaya çalışıyorum o zaman benimki de kahverengi ama yoğun gelmedi şimdilik o zaman gelmsti biraz şimdi yok vücuttan vücuda fark ediyor herhalde ne kadar sürüyor peki yine önceki donemle aynı mi

Bende ilk adet olduğum zaman bu şekil olmustu hiç ağrım olmamıştı olduğumu bile anlamadım ama sonra ki adet olmamda ağrı çektim

2 gun uzun surdu cok yogun oldu sonra eski haline dondu canim ama benim 40 cikdi bidaki ay adet oldum hemen senin 7 ay olmus ilk leke seklinde devam edebilir

Ya inşallah benimki de adetse bende anlamam çünkü cumartesi günü oğlumun diş hediği var kalabalık olacak ve hazırlık yapmam gerekiyor

Teşekkür ederim ya belki de olabilir üzüldüm suan

Kızlar sanırım bu adet degil ya o günden beri hiç olmadı daha bir kerelik biseymis