Adet gecikmesi

Kızlar merhaba ben 30 temmuzda doğum yaptım bebegimi emziriyirum geçen ay 15 ekimde adet olmuştum ama bu ay olmadım böyle gecikmesi normal mi

Valla o korlu bende bu ay oldu bacım normalde gününde olmaya başladım 1 2 gün ya erken ya gecikiyordu ama bu ay tam 15 gün gecikti test yaptım negatif ti gene gidip kan testide yaptırdım yoktu birşey tam 15. Gün adet oldum umarim seninde gecikmedir kendinden eminsen

Ben haziranda ilk adetimi oldum, sonraki 2 ayda çok gecikti hatta hamileyim zannettim testte bile çizgi vardı kuruduktan sonra. Ama değilmişim. Sonraki aylarda düzene girdi. Uygulamaya kaydetmiştim burdan da belli baya. Hatta bu ay 2 gün öne bile geldi.

İlk ay 5 gün gecikti, sonraki ay 10 gn gecikti.

Buraya yazmamı bekliyormuş :grinning_face_with_smiling_eyes: buraya yazdıktan sonra oldum :smiley:

Gözün aydın :joy:

Aa gözünüz aydın :face_with_hand_over_mouth: bir kaç aya düzene girer inşallah

İnşallah :grinning_face:

Benimde 5.5 ay oldu doğum yapali hala olmadım , olmayı çok istiyorum çok gergin oluyorum içimde bir hararet var çok sıcak geliyor terliyorum çoğu zaman . Doktora gittiğimde ilaç mı verir acaba , bunun dışında soğan kürü işe yarar mı olmam icin